Nuffnang

Saturday, September 21, 2013

Kesihatan Mama tanggungjawab saya!

Salam Semua.

Alhamdullilah semenjak fa join shaklee ni, fa dah boleh supply mama dengan Supplement Shaklee setiap bulan. Rasa satu tanggugjawab sebagai anak untuk menjaga kesihatan mama. Syukur sangat & rasa happy bila tengok mama semakin sihat.

Mama seorang ibu tunggal yang berhati waja, seorang yang kuat semangat. Mama la semangat fa, mama la contoh terbaik untuk fa. Tak lama lagi fa pulak akan jadi mama. Hope fa sekuat mama melayan kerenah anak-anak nanti. Insyaallah.

Setiap bulan, selain bagi mama duit belanja, fa mesti bagi mama Supplement Shaklee. Setiap bulan fa akan tanya vitamin mama ada lagi tak. Setiap bulan fa akan pastikan stock  supplement mama cukup. Dulu mama pastikan fa sihat, sekarang giliran fa pulak pastikan mama sentiasa sihat!

Mama amalkan pengambilan Omega, Ostematrix dan Advance Joint Health (AJHT) Alhamdullilah semenjak mama makan semua ni, dia semakin cergas, kaki & lutut pon kurang sakit. Insyaallah nanti fa nak start bagi mama Vivik pulak. :)

Jadi tak salah kan kalau kita berbelanja sedikit untuk kesihatan orang yang kita sayang? Jadikan ini satu tanggungjawab untuk kita. Insyaallah.


Supplement wajib untuk mama.
Jom baca tentang kehebatan Set Sakit Sendi (KLIK) ni dekat entry fa yang lepas :)

Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & dapatkan harga Penjimatan. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...