Nuffnang

Thursday, July 11, 2013

Sakit Lutut Mama dah Kurang Thanks to Advance Joint Health Shaklee

Salam semua.
Tengok entri pon dah tau kan Fa nak cerita pasal apa. Dah lama fa hutang entri ni. Sebenarnya banyak lagi hutang entri yang Fa tak terlansai. Insyaallah Fa akan gigih melangsaikan semua hutang-hutang entri Fa k :)
Pernah tak kita terfikir, apa sumbangan yang kita bagi dekat ibuayah selain wang ringgit & doakan kesihatan mereka? Fa cuma ada mama je. Kadang-kadang kesian tengok mama. Tulang empat kerat tu la yang membesarkan kami adik beradik.Masalah Mama Fa ni lutut sakit. Masalah yang sama kerap jadi dekat orang-orang tua. Sian mama solat pon guna kerusi. Nak jalan jauh mesti mengadu sakit kaki. Mama suka sangat uruskan kebun dia tapi sampai satu tahap dia dah tak larat.. Lutut semakin sakit. So bila fa kenal dengan shaklee ni, Fa dapat tahu yang ADVANCE JOINT HEALTH TABLET (AJHT) ni boleh membantu masalah mama. Jadi Fa belikan untuk mama. Lepas tu Fa belikan mama Ostematrix dan Omega Guard.
Alhamdullilah Mama cakap lutut semakin baik. Kesan positif yang mama bagi lepas makan selama sebulan.

"Along, elok la Joint Health tu. Kaki mama dah ok. Tak sakit lagi. Sembahyang pon dah tak payah guna kerusi. Nanti mama suggest dekat aunty-aunty ok. Tadi mama bersihkan 1 laman sampai belakang rumah, mesin rumput sapu sampah. Nanti along belikan mama yang kalsium dengan omega tu tau"

Hati ni je yang tahu betapa gembiranya bila dengar mama cakap macam tu. Alhamdullilah.



Advance Joint Health Tablet
1. Menyokong keselesaan sendi: Ekstrak Boswellia menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan.
2. Bertindak sebagai 'kusyen': Ekstrak jagung membantu mengekalkan tulang rawan
3. Memelihara tisu penyambung yang sihat: Zinc, copper, manganese and vitamin C merupakan nutrien penting dalam kesihatan sendi dengan membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhdap sendi.

Omega Guard
Pengambilan Omega akan mengurangkan radang pada sendi, bengkak sendi dan kekakuan pada sendi. Selain itu, pengambilan Omega juga mengurang risiko sakit parkinson

Ostematrix
Ini adalah vitamin kalsium yang membantu meningkatkan kesihatan tulang, meningkatkan kepadatan tulang dan mengelakkan simptom osteoporosis. Pengambilan kalsium secara konsisten bukan sahaja membantu masalah tulang juga membantu masalah sembelit, mencantikan kulit serta melegakan pengecutan otot ketika haid

 
Shaklee ID (949399)


Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & dapatkan harga Penjimatan. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...