Nuffnang

Friday, August 19, 2016

Darah Haid Tak Lancar? Minumlah Vivix Shaklee

Semenjak dah boleh minum Vivix ni kan fa mengaku lain-lain vitamin tu fa macam kurang ambil. Kecuali Vitamin C, Omega & Ostematrix selain ESP yang fa untuk Meal Replacement fa setiap pagi & malam. Yelah sesudu Vivix ni dah menyokong kesihatan menyeluruh sebab Vivix ni khasiat dia 1001 macam. Seronok tau konsisten Vivix ni. Kulit rasa halus je heheh

Fa dapat 1 SMS ni dari seorang customer ni yang nak cari 1 supplement untuk masalah haid beliau yang tak datang hampir 6 bulan. Dah berkahwin hampir 3 tahun, pernah keguguran sekali tetapi sehingga sekarang masih belum dikurniakan zuriat. Borak punya borak rupanya dia memang ada masalah period tak regular. Kadang tu sebulan dua tak datang & yang ni rekod la sampai 6 bulan. Tapi chek UPT Negatif. Jadi beliau risau ada masalah dalaman yang lain. Disebabkan dah 6 bulan tak datang period, fa paksa juga customer ni pergi buat check-up . Bukannya apa, supplement ni bukanlah jaminan untuk dia akan datang period setelah 6 bulan tak datang. Mungkin dapat bantu tapi dia perlu juga dapatkan nasihat dari doktor. Sekiranya beliau memang ada masalah dalaman macam cyst, fibroid ... Vivix adalah salah satu alternatif untuk bantu kecutkan cyst, fibroid atau sel-sel yang tak sihat tu. InsyaAllah. Semua dengan izin Allah.

Betul! Vivix ni kira dia bersihkan sistem-sistem dalaman wanita. Ini tak dinafikan ada yang dalam pantang, minum vivix keluar semua darah nifas dia jadi akan rasa lega je sebab bahagian rahim kita ni rasa sihat. Macam fa, bila datang bulan memang fa akan on minum Vivix ni. Memang kalau anda jenis period yang selalu tak on time, kadang lambat kadang cepat anda akan dapati period yang keluar tu banyak, pekat & sedikit berketul. Jangan panik tau sebab itu tandanya darah lama yang tersumbat tu dah diflush away oleh Vivix. Hebat tak hebat Vivix ni?

Pengedar Shaklee Sri Petaling

 TESTIMONI

"Hari tu saya memang tak period-period, perut selalu sakit macam nak period sampai berbulan-bulan. Tapi lepas minum Vivix, Period jadi teratur"

Bagaimana Vivix membantu masalah lewat period?

Vivix shaklee mempunyai kandungan Resveratrol yang sangat tinggi. Resveratrol ini bertindak sebagai anti-oksidan yang kuat berbanding anti-oksidan yang lain. Ini bermaksud, tinggi anti-oksidan maka semakin berkuranglah "Oxidative Damage" yang penyebab kepada punca sel-sel dalam tubuh badan menjadi rosak.Vivix Shaklee mempunyai salah satu mekanisma untuk memperbaiki sel-sel yang rosak atau abnormal.

Vivix juga membantu meningkatkan tahap tenaga, meningkatkan keupayaan sexual, melindungi daripada masalah prostat (lelaki) dan melindungi daripada kanser/barah pada sistem reproduktif (wanita)

Kenapa Vivix Shaklee merupakan suplemen anti-penuaan terbaik di dunia?
Vivix Shaklee bertindak dengan 4 mekanisme penuaan tahap sel dengan

❤ melindungi dan memperbaiki kerosakan sel peringkat DNA!
❤ mengaktifkan kawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan
❤ menggalakkan pembentukan biogenesis mitokondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel
❤ ramuan Vivix sendiri adalah 10kali lebih kuat dari resveratrol untuk melambatkan pembentukan protein AGE (advanced glycation ends products)

Jika anda kengkangan budget, anda boleh dapatkan juga Set Period Shaklee - GLA & ALFALFA yang juga membantu menstabilkan hormon & melancarkan kitaran haid
*Alfalfa tidak sesuai untuk mereka yang ada cyst,fibroid,SLE -dapatkan nasihat pakar-



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...