Nuffnang

Wednesday, February 26, 2014

Alfafa Complex + ESP memang buat breast sentiasa penuh!

As Salam Semua.

Entri ni fa buat khas untuk nak cerita pasal keberkesanan Alfafa Complex. Fa pon baru berapa hari makan Alfafa ni hasil dari setiap kali pump 3oz sekarang 3.5-5 oz sekali pump. Alhamdullilah rezeki Airis.

Fa cuba makan sebiji sehari dulu sebab nak tengok Airis sesuai ke tak. Sebab Alfafa ni kira cam herba jugak, jadi mulakan dengan min intake. Yang paling penting air kena minum lebih. Fa telan sebiji Alfafa + segelas penuh air masak lepas breakfast. Kejap je dah rasa breast penuh sampai basah baju. Sebab tu fa pump 2 jam sekali bagi merangsang breast untuk hasilkan susu dengan cepat,kerap dan banyak.

Jom baca pasal Alfafa ni:

Alfafa merupakan pil yang bolen ditelan begitu sahaja atau boleh dihancurkan dan dicampur dengan air sebagai minuman herba semulajadi. Alfafa complex Shaklee tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

20 Manfaat Alfalfa Kepada Kesihatan

1.    Merawat gangguan pencernaan
2.    Mengawal kolestrol dalam darah
3.    Menghapuskan kolestrol buruk 'LDL' dari tubuh
4.    Mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok
5.    Bagus untuk pesakit diabetes kerana mengurangkan paras gula dalam darah
6.    Mencegah edema - Pengumpulan air dalam badan
7.    Mengurangkan simptom menopous
8.    Merawat asthma dan lain-lain masalah pernafasan
9.    Merawat masalah sembelit
10.  Menyahkan toksik dalam tubuh
11.  Mengurangkan kesakitan otot dan sendi
12.  Meningkatkan sistem pertahanan tubuh
13.  Membantu masalah penghadaman
14.  Membantu memperbanyakkan susu ibu
15.  Mengurangkan masalah pundi kencing
16.  Mengurangkan masalah gastrik dan gangguan hati
17.  Meningkatkan kesihatan prostat
18.  Bertindak seperti kacip fatimah kepada wanita
19.  Menghangatkan hubungan suami isteri
20.  Membantu tingkatkan kesihatan lelaki
 
KENAPA Alfafa Complex Shaklee?
 
Alfafa merupakan sejenis herba yang mempunyai 1001 khasiat dan dikenali sebagai "Raja Segala Tumbuhan "
Alfafa mengandungi Vitamin A, Vitamin C, dan Vitamin E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi.  
 



Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
 
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.



 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...