Nuffnang

Tuesday, January 26, 2016

Best Deal: Twin Pack Vivix Shaklee

Assalamualaikum



THE CUSTOMER IS KING, KING NEVER ASK FOR DISCOUNT!

ooohhhh YES!! My customer is my king! Sebab itulahh khas untuk customer fa sahaja fa akan kasi Diskaun! Takperlu mintak fa rela hati nak kasi. Siapa tak suka diskaun kannn...??

Customer memang tak pernah mintak diskaun tapi fa sendiri suka kasi diskaun. Kasi customer puas hati membeli. Setiap bulan fa akan kasi harga BEST ikot produk offer yang ditawarkan oleh Shaklee.

Untuk bulan ni khas untuk customer fa..fa nak kasi diskaun TERLAJAK MURAH untuk VIVIX!

Kenapa terlajak MURAH? Sebab VIVIX ni retail price dia RM470.00 ( tak termasuk GST) Tapi untuk my dearest Customer ade special price yang anda akan dapat dari fa. Orang lain tak kasi..fa kasi.. nama pon Best Deal kan?



Sempena bulan kelahiran fa + promosi Vivix anda yang memang dah usha-usha nak beli Vivix ni boleh la beli dengan fa pada harga yang berbaloi. Lagi berbaloi bila anda beli 2 botol Vivix (Twin Pack) sebab anda akan serta merta dapat...

✔DISKAUN 5% (untuk setiap set)
✔FREE MEMBERSHIP (seumur hidup nak beli Shaklee dah dapat member price tak payah dah nak mintak diskaun sebab Shaklee memang akan bagi diskaun ahli yang berbaloi)
✔BONUS (Shaklee akan beri anda bonus untuk Twin Pack vivix yang anda beli. Siapa yang nak kasi kan RM30++ lagi banyak beli lagi banyak dapat).

Banyak lagi la tawaran hebat Shaklee offer! Tak mampu nak taip panjang-panjang. Sebab itu fa setia & sayang sangat dengan Shaklee ni.

Ok sayang-sayang semua.. ade lagi 4 HARI LAGI nak grab Best Deal VIVIX



High recommended untuk yang nak jaga kesihatan menyeluruh luar & dalam & untuk mereka yang ade masalah penyakit kronik spt Darah tinggi, diabetes, jantung, kanser dan sebagainya

PENGEDAR SHAKLEE SRI PETALING, BUKIT JALIL, SUNGAI BESI, TASIK SELATAN, KUCHAI LAMA & OUG



SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya.


Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...