Nuffnang

Wednesday, September 9, 2015

3 langkah untuk Kulit Cerah Berseri dengan NutriWhite

3 langkah untuk Kulit Cerah Berseri dengan NutriWhite 

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Fa sayang sangat dengan pencuci muka NutriWhite fa. Satu tu tahan lama. Sampai 6 bulan. Tapi fa pelik, kenapa fa punya tak tahan lama. Macam sekejap je habis - Pelik!

Siasat punya siasat rupanya en.suami kerjakan pencuci muka NutriWhite fa! Selama ni dia pakai dia rasa serasi. Kulit muka kalau balik dari site mesti berminyak. Bila guna NutriWhite Gentle Deep Foaming Cleanser ni dia cakap muka tak berminyak, rasa segar & bersih. Patutlah hari ni dia terus bankin duit suruh beli 1 untuk dia. hehehe

Fa ni memang cerewet tentang produk penjagaan wajah dari dulu. Perasaan nak cantik tu memang selalu ada. Lebih-lebih lagi bila dah kahwin & ada anak. Masa kerja di KLCC dulu, selalu ikut kawan-kawan pergi beli barang penjagaan wajah dekat kaunter-kaunter dalam shopping mall. Branded semuanya & memang produk bagus dan ada yang beratus-ratus ringgit tapi botol kecik, dan tahan tak sampai sebulan. membazir je. Jadi kenapa nak berbelanja lebih sedangkan anda boleh dapat 1 produk qualiti yang sama seperti jenama terkenal pada harga yang lebih murah? 

Nutriwhite dicipta khas untuk kulit orang asia dimana ianya unik dengan campuran 16 nutrien botani yang membantu untuk mencerah dan menganjalkan kulit muka secara semulajadi. Rangkaian penjagaan wajah NutriWhite Shaklee sememangnya mujarab dan membantu mengurangkan penampilan melamin yang sedia ada untuk mewujudkan kulit yang lebih putih, cerah dan bermaya.

Pengedar Shaklee Sri Petaling, Pengedar Shaklee Bukit Jalil, Pengedar Shaklee Sungai Besi

BASIC SET NUTRIWHITE

Langkah 1 :
Gentle Deep Foaming Cleanser
(Membersih, Menyegarkan Kulit & Melembutkan Kulit)
Rumpai laut - menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan kulit.
Alga hijau - Menyahtoksin dan melembapkan kulit wajah
Strawberry Begonia - Mencerahkan dan mengimbangi pigmen

Langkah 2 :
Soothing Radiance Whitening Softener
(Mengimbangi PH kulit yang seimbang, Melembutkan kulit wajah)
Rosemary - Menegangkan dan menyegarkan kulit
Kudzu - Menegangkan dan mencerahkan tona kulit
Marshmallow - Melembabkan

Langkah 3 :
Ultimate Proctection Whitening Lotion SPF15
Melicinkan kulit, kaya dengan pati botani seperti mulberi untuk mencegah kerosakkan kulit kesan daripada cahaya UV matahari. Mountain Arnica untuk menghilangkan radang kulit dan bertindak sebagai pelembab kulit dari semua sudut. Melindungi kulit dan membantu membina daya ketahanan kuit terhadap kerosakkan persekitaran.

Pengedar Shaklee Sri Petaling, Pengedar Shaklee Bukit Jalil, Pengedar Shaklee Sungai Besi


Hanya 3 langkah ini yang anda perlukan untuk dapatkan kulit yang Cerah, berseri & bermaya. Hapuskan segala bintik-bintik hitam & tona tak sekata hanya dengan NutriWhite!

Harga? Lebih dari mampu.. lagi berbaloi sebab tahan sehingga 6 bulan! Tak percaya, kenapa anda tak cuba sendiri :)

✿✿✿✿✿✿✿✿

Shaklee ID (949399)

SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya


Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu



Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 30% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...