Nuffnang

Saturday, November 29, 2014

Testimoni : Vivix bantu masalah diabetes

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Testimoni pengguna VIVIX.


Kadang - kadang tu orang tua ni susah kan nak telan ubat pill yang doktor bagi. Dah lah banyak.. Tapi kena jugak makan sebab risau next checkup gula makin naik. Nanti kena bebel lagi dengan doktor :)

Kesian ayah dan mak kita, nak makan pon kena pantau-pantau semua sebab takut dan risau nanti makin teruk dan parah sakit yang dorang alami.

Sanggup ke nak tengok ayah dan mak kena suntik insulin? Tak kesian ke tengok kaki mereka yang hampir bertukar kehitaman akibat diabetes?

Ya Allah... fa tak sanggup. Mama demam sikit pon fa dah panic.. mama mengadu sakit kaki, lutut pon fa dah risau. Kalau dulu mama sanggup ambil cuti habiskan duit hantar fa pergi klinik kalau sakit demam takan lah bila fa dah besar dan bekerja fa tak boleh bantu mama kan?

Sebab itu fa selalu syorkan pada semua yang fa mencari alternatif untuk penyakit ayah atau mak mereka seperti diabetes ni untuk mencuba VIVIX Shaklee.

Vivix dah terbukti dapat bantu masalah penyakit kronik seperti diabetes. Mampu membantu menurunkan bacaan gula ke paras yang selamat.

Vivix MAHAL?
Rawatan susulan hospital + ubat-ubatan setiap bulan selama setahub lagi mahal kot? 

Takpe rasanya nak beri yang terbaik untuk mereka kan? YES Fa beri mama VIVIX.. Harga Vivix tu fa tak rasa mahal pun kalau nak bandingkan dengan khasiat dan manfaat yang banyak mama dapat dari sebotol VIVIX tu. Tengok mama sihat hati jadi senang.. bila lagikan nak balas jasa mama besarkan fa :)

Sebelum melarat......Kesihatan Ayah & Mak tanggungjawab kita.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...