Nuffnang

Thursday, November 13, 2014

Kepentingan omega 3 untuk kanak-kanak


Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Minyak ikan kaya dengan sumber Omega 3 terutamanya DHA dan EPA dimana ia dipercayai baik untuk perkembangan otak dan mata kanak-kanak.


Kanak-kanak boleh mendapat sumber omega 3 melalui pemakanan yang di makan namun bukan semua mengandungi DHA dan EPA. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan. Sekurang-kurangnya kanak kanak perlukan 50 miligram DHA setiap hidangan.

Omega Guard berbentuk kapsul jernih yang mengandungi minyak ikan dan menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.

Ia dihasilkan melalui suatu proses penyulingan molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.

Omega guard
✓Mengandungi minyak ikan
✓Satu hidangan OmegaGuard menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.Imuniti badan
✓Meningkatkan daya tumpuan dalam pembelajaran
✓Sistem peredaran darah yang teratur


Kebaikan Omega Guard untuk kanak kanak
● Membantu dalam perkembangan otak kanak-kanak, kajian menunjukkan kanak2 yang mula mengambil omega 3 lebih awal ternyata otaknya lebih cergas
● Dapat merawat penyakit eczema dari dalam, pengambilan omega 3 dpt mengelakkan mslh eczema utk timbul kembali
● Meningkatkan sistem imunisasi kanak2 dan dapat merawat demam selsema dan batuk kerana Omega 3 ini bersifat panas jd bila dimakan automatik memberi kesan panas dalam badanOmega 3 ini mempunyai sifat anti radang dan anti inflamasi jd ianya amat berkesan utk mengurangkan serangan asma pada kanak2 dan mengurangkan penggunaan inhaler
● Dengan pengambilan Omega 3 juga didapati kanak2 lebih cergas dan aktif dan membantu meningkatkan fokus kanak2 semasa belajar

Secara amnya omega 3 baik untuk kanak kanak
✓Meningkatkan kecerdasan otak kanak-kanak
✓Membantu merawat asma di kalangan kanak-kanak
✓Membantu kanak-kanak yang mengalami ADHD
✓Membantu mengekalkan kesihatan optima kepada kanak-kanak
✓Meningkatkan keupayaan pembelajaran dan kemahiran kognitif kanak-kanak

Anda boleh juga dapatkan Set Anak Pintar


PROMOSI OMEGA GUARD SEPANJANG BULAN NOVEMBER 2014

BELI 6 FREE 1
+ Free MEMBERSHIP
+ CASH BONUS
+ FREE 1 BOTOL OMEGA (Worth RP RM136)

@

BELI TWIN PACK (2 botol)
+ 5% OFF

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...