Nuffnang

Thursday, November 13, 2014

Kekal muda dengan Vivix Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera 


Semua orang nak cantik kan? Semua orang nak nampak muda dari umur sebenar. Tapi pernah tak anda merasakan wajah anda nampak lebih tua atau matang dari umur anda.
Di zaman moden ini ada pelbagai faktor yang menyebabkan sel mula rosak atau mengalami penuaan dengan cepat. Antaranya kerana stress (tekanan), diet yang tidak seimbang dan toksin dari alam sekitar yang semakin tercemar. Kesan dari sel yang rosak ini menyebabkan tisu,organ dan sistem juga terjejas disebabkan faktor-faktor ini lah kita-kita akan nampak tua dari usia sebenar.


Vivix Shaklee, supplemen yang mengandungi kombinasi resevratrol dan phytonutrient. Sumber resevratrol dan phytonutrient ini adalah dari anggur muscadine, sejenis anggur yang jarang ditemui dan terbaik kerana ianya tumbuh secara semulajadi dalam cuaca yang ekstrem. Menurut saintis, semakin anggur itu terdedah kepada cuaca yang ekstrem, semakin tinggi penghasilan resevratolnya.


VIVIX merupakan produk anti penuaan terbaik berbanding yang lain kerana Ianya kaya dengan ekstrak resveratrol tulen dimana satu sudu teh Vivix mengandungi 100mg resveratrol. Kandungan resveratrol yang sangat tinggi diperlukan untuk mendapatkan kesan yang memberangsangkan.
Diuji secara klinikal dan ujian makmal ini membuktikan yang Vivix mampu melambatkan penyaan sel secara semulajadi. Produk anti penuaan ini bertindak pada peringkat sel dengan empat mekanisme ini, iaitu:


Vivix bertindak dalam 4 cara:-
1. Mempertahankan sel badan (cell defense)
2. Memberi tenaga kepada sel (cell energized)
3. Memperbaiki sel (cell repair)
4. Meningkatkan prestasi sel (cell performance)


Nak cantik nak nampak muda nak sihat jom tukar kepada VIVIX Shaklee.
1. Anda yang hendak menjaga kesihatan keseluruhan tubuh badan dan organ dalaman.
2. Anda yang menghidap kencing manis, dan darah tinggi (sangat sesuai bagi kepada mak ayah - kesannya amat positif).
3. Anda yang rasa macam diri tua sebelum usia
4. Anda yang sayang keluarga dan belum puas berkhidmat kepada keluarga. Kesihatan yang baik memulakan segalanya

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...