Nuffnang

Friday, September 20, 2013

Menjana Pendapatan dengan Menjadi Ahli Shaklee

Kehidupan sekarang ni memang memerlukan perbelanjaan yang besar. Lebih-lebih lagi kita yang dah berkeluarga dan mempunyai anak atau dari golongan yang berpendapatan rendah. Menjalankan perniagaan adalah sangat dituntut oleh Islam selain dari jalan yang terbaik untuk menjana pendapatan lebih. Jika anda bekerja, tidak mustahil kan dengan cara ini dapat  pulangan lebih besar dari pendapatan kerja tetap. Buat suri rumah tangga sepenuh masa, inilah peluang menjana pendapatan dari rumah dan tidak mustahil pendapatan meniaga boleh melebihi gaji suami anda.

Jom jadi sebahagian dari ahli keluarga kami dalam perniagaan Shaklee.
 
Kepada yang berminat menjadi ahli, anda boleh menikmati manfaat bukan sahaja dari kebaikkan vitamin-vitamin Shaklee tetapi juga menikmati harga ahli & bonus setiap bulan! Best kan???
 
Caranya sangat mudah... Sila lihat di bawah ye :)
 
Bagaimana nak mendaftar sebagai Ahli @ Pengedar Shaklee ?
Anda boleh mendaftar dengan registration fee sebanyak RM 65 atau membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke mana-mana cawangan Shaklee dan mendaftar dengan menggunakan ID saya 949399 sebagai sponsor/upline.

Yuran Keahlian Shaklee
Pendaftaran ialah RM 65 (sekiranya pergi sendiri ke cawangan untuk pendaftaran & ambil member kit) dan tambahan RM10 (RM65 + RM10 = RM75) untuk pos member kit sekiranya anda mahu member kit dipos kepada anda atau dihantar melalui saya.


Tidak perlu maintain point dalam Shaklee.
Sekiranya untuk makan sendiri, tidak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara mara, tidak perlu risau nak maintain-maintain atau minimum purchase.

Tak wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian.
Benar, tidak perlu maintain point atau wajib membuat pembelian.

Apa kelebihan menjadi Ahli Shaklee?
  • Boleh membeli produk dengan harga ahli dan mengumpul point anda sendiri.
  • Setiap belian anda akan dapat point dan point yang terkumpul akan dibayar dalam bentuk cash sebagai  bonus untuk anda. Best kan? Beli dan dapat bonus cash! Siapa nak bagi?
  • Jika rajin berkongsi dengan point yang tertentu melayakkan kita menerima bonus tanpa perlu downline!
  • Jika serius untuk biz, ada kelas tertutup yang disediakan yang sangat family & baby Friendly (boleh bawa baby & suami join sekali) 
  • Boleh mendapat akses kepada group FB tertutup yang dikhaskan untuk ahli sahaja.
  • Dalam group tersebut, akan diberikan tunjuk ajar bagaimana untuk memulakan perniagaan, kaedah marketing online, rahsia untuk berjaya dalam biz online dan cara-cara pengambilan supplement dengan betul dan macam-macam lagi.
  • Tidak memerlukan modal yang besar hanya yuran pendaftaran keahlian serendah RM65 sahaja untuk seumur hidup.
  • Shaklee menawarkan Cash Bonus setiap bulan, Car Bonus dan Convention (local dan International-Umrah bagi muslim)
JOM SERTAI KAMI MENJANA PENDAPATAN DENGAN HANYA BERKONGSI KEBAIKAN PRODUK SHAKLEE.
 
JIKA ANDA HANYA INGIN MENJADI AHLI UNTUK TUJUAN PENGGUNAAN PRODUK SENDIRI ANDA JUGA DIJEMPUT UNTUK MENDAFTAR AHLI.
 
Hubungi saya SEGERA!
 
Farah Nur Zahirah
ID Shaklee : 949399
012-3841916

2 comments:

  1. Replies
    1. Assalamualaikum Sis.
      Kebanyakkan customer kami mmg beri positif result. sy sendiri dah turun hampir 10 kg selepas bersalin.
      Tapi shaklee ni bukan ubat kurus Dia turunkan berat badan secara berperingkat & selamat. Sis boleh cuba Pakej special raya shaklee. (boleh pergi entri pakej special raya & set kurus shaklee)
      012-3841916 farah

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...