Nuffnang

Thursday, May 19, 2016

Supplement Pilihan Untuk Seisi Keluarga Sepanjang Bulan Puasa


Pajam celik tinggal beberapa minggu je nak puasa. Yang ada tinggal puasa tahun lepas dah habis ganti? Kalau belum haruslah diganti ye. Kalau perempuan tak dapatlah nak elak dari tinggal puasa kan sebab haid, tapi untuk ibu hamil, mereka yang gastrik teruk dan para bapa-bapa yang selalu tak larat atau tak mampu nak berpuasa sepanjang hari mungkin boleh pasang niat untuk berpuasa penuh tahun ni? Atau kurangkan skip puasa banding dari tahun lepas..

Persedian awal memang perlu, fa awal-awal dah siap sediakan supplement faveret sepanjang bulan puasa iaitu Mighty Triple Gems yang memang membantu fa yang fully breastfeed & suami yang kerja site lebih bertenaga dan takde lah lemau-lemau sepanjang bulan puasa.


==============================================================

Apa yang ada dalam SET RAMADHAN SHAKLEE?

❤️ ESP yang mengandungi sumber protein tinggi yang akan membuatkan anda rasa kenyang yang lebih tahan lama.

❤️ Meal Shakes sebagai sumber multivitamin yang terbaik. Bila kita berpuasa, badan kita sebenarnya melalui proses detoksifikasi. Sementara detoksifikasi itu berlaku, Meal Shakes dapat memastikan badan kita mendapat bekalan nutrien baru yang mencukupi.

❤️ Performance Drinks (PD) pulak ialah minuman seperti isotonik tetapi takde gas. PD bagus untuk mengelakkan dehidrasi kulit sebab ia mengurangkan kehilangan bendalir dan menyokong tahap hidrasi lebih baik berbanding air. PD akan seimbangkan proses kehilangan air dalam badan so that badan kekal rasa segar and dapat lah mengurangkan rasa dahaga. Digalakkan juga diambil semasa berbuka supaya cepat menyegarkan badan dari keletihan.

LECITHIN bantu dalam menghalang obesiti. Pengambilan yang betul mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang. Raya nanti tentu selim melim kalau ambil set ni.


Anda ada anak-anak yang baru mula nak belajar puasa atau anak-anak yang agak-agak letih memanjang and lemau jer masa nak berpuasa tu, apa kata cuba beri mereka Performance Drink & Meal Shakes yang ada juga dalam set ini.



Untuk mama & ayah pula boleh amalkan ESP, PERFORMANCE DRINK,MEALSHAKES plus LECITHIN
InshaaAllah you will feel the difference!

Jadi satu set ni memang berbaloi untuk diambil oleh seisi keluarga sepanjang bulan puasa. Bila badan rasa lebih bertenaga, inshaaAllah ibadah puasa juga dapat dilaksanakan dengan lebih sempurna. 

====================================================

PENGEDAR SHAKLEE SRI PETALING, PENGEDAR SHAKLEE BUKIT JALIL, PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI BESI, PENGEDAR SHAKLEE TASIK SELATAN, PENGEDAR SHAKLEE KUCHAI LAMA,PENGEDAR SHAKLEE OUG 

Whatsapp/SMS/Telegram 012-3841916 
Like us on Facebook : Finurz Creations 
Follow us on Instagram : @finurz_creations 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...