Nuffnang

Tuesday, August 4, 2015

Collagen Powder Shaklee sememangnya berkesan & berkualiti!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Sebenarnya fa dah lama nak share entry sharing ni. Fa nak share tentang Collagen Powder Shaklee yang 1st time fa consume. Fa tak pernah beli pun dan tak pernah pun cuba disebabkan fa pregnant dulu dan fa masih fully breastfeed. Collagen Powder Shaklee boleh je nak ambil oleh ibu-ibu menyusu sekiranya bayi anda tiada masalah alergi dan lepas umur 8 bulan. Airis dah lepas 8 bulan kan? Jadi fa pun cubalah sekotak Collagen Powder sepanjang bulan puasa hari tu. Dengan harapan wajah bertambah gebu masa raya nanti.hehe

Sekotak Collagen Powder Shaklee ada 15 paket tapi ambil selang seli boleh tahan selama sebulan. Selalunya hasil akan mula nampak sekitar 7 hari pengambilan, mungkin akan perasan kulit kelihatan makin gebu dan garis-garis halus makin berkurang. Tetapi semuanya bergantung pada individu.

Macam fa, fa makan selang sehari. Paket ke 5 fa perasan kulit fa lembab dan licin berbanding sebelum fa makan Collagen Powder. masuk paket ke 15 breast terasa tegang. Sebab fa menyusu badan, lepas airis menyusu breast akan terasa lembik dan tak tegang (ibu-ibu breastfeeding mesti faham!) tapi lepas makan collagen powder, lepas airis menyusu pun breast masih tegang. Ini bagus untuk wanita yang nak menjaga aset-aset penting mereka :)

Collagen ni bersifat hanyir jadi cara pengambilan dia fa selalu bancuh sepeket collagen kedalam segelas air sunquick sejuk. Boleh juga mix dengan apa-apa sahaja juice yang anda gemari. Minum sejuk-sejuk takde lah terasa hanyir dia tu. Hanyir bukan lah kuat macam hanyir ikan tu, mild-mild je. Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman kegemaran anda, setiapnya dipek berasingan untuk memudahkan anda mengambilnya secara segera pada bila-bila masa anda perlu.

Kolagen bermolekul sangat ringan , kira-kira 1,000 Dalton dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan bekersan

Collagen Powder Shaklee sangat ekslusif kerana ianya diperbuat berasaskan sisik ikan merah dimana SISIK ikan merah adalah sumber kolagen yang PREMIUM dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding kolagen haiwan lain.

Collagen powder shaklee dirumus dengan 7 ramuan utama iaitu:
  • Ekstrak Biji Camelia Japonica - terdiri daripada Asid oleik, satu emolien dan pelembab kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurankan radikal bebas.
  • Elastin Kolagen ikan - Elastin memelihara kulit menjadi fleksible tetapi tegang dimana kolagen ikan mempunyai elastin yang berfungsi untuk mengekalkan kulit menjadi tegang anjal dan elastik,
  • Ekstrak Kekerang - Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting didalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidratkan mata untuk mengekalkan ketidakselesaan mata.
  • Lactobacilus Aciddophilus - Membantu mengimbangkan mikroflora usus dan membantu membina semulajadi sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.
  • Vitamin C - Mengalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit
  • Vitamin B - Membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen didalam sel.
Kebaikan Collagen Powder Shaklee :

♥ Anti penuaan
♥ Mengecilkan liang liang pori yang kelihatan, menghilangkan kedutan dan garis garis halus
♥ Melembabkan kulit
♥ Mengurangi rasa kering dan gatal pada mukaMengembalikan kenajalan
♥ Menjadikan kulit lebih tegang anjal dan lembut
♥ Menegang - menegangkan dan menganjalkan payudara
♥ Mencerah
♥ Mengurangkan pigmentasi jeragat dan kulit tidak sekata
♥ Mencantikan dan menyuburkan
♥ Menjadikan rambut lebih sihat tidak mudah gugur dan bercabang , tebal dan kelihatan bersinar
♥ Meningkatkan pergerakkan
♥ Menyokong kesihatan sendi dan tulang
♥ Melicinkan kulit
♥ Meningkatkan kelicinan kulit supaya kelihatan halus mulus.



✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Shaklee ID (949399)

SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 30% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...