Nuffnang

Wednesday, December 3, 2014

Vitamin Kulit Cantik, Vitamin tubuh sihat

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Dulu fa selalu dengar orang nak cantik pergi cucuk vitamin C kat muka. Selalu artis yang cucuk kan, Nampak tegang je muka tu kan, licin je. Yang fa tahu sekali cucuk tu tah berapa ringgit kena labur. Semata nak cantik. Kalau orang tanya cucuk botox ke... semua jawab cucuk Vitamin C je...

Nak cantik kenalah dari dalam kan? Kalau dalam tak sihat, macam mana nak nampak cantik dari luar? Sebab tu fa pilih SR VITA-C Shaklee. Bukan hanya FOKUS KULIT tapi fokus 1 tubuh badan.


Khasiat Utama Vitamin C Shaklee

Mencantikkan kulit
Pengambilan Vita C setiap hari dapat membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama pembentukan jeragat.

Membentuk Kolagen
Ia dapat merangsang pembentukan kolagen yang mana kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.

Memperbaiki simptom Pendarahan
Kekurangan Vita C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

Peningkatan Sistem Imun
Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, megukuhkan sistem imun, peningkatan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, dan juga mengurangkan simptom selsema.

Memperbaiki Insomnia
Ia dapat memperbaiki insomnia, stress dan masalah keresahan

Mengekalkan Kolesterol Sihat
Ia dapat mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalan pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.

Siapa yang memerlukan Vitamin C?
  • Perokok
  • Orang yang mudah stress kerana stress akan mempercepatkan penyusutan Vita C dalam badan.
  • Orang yang makan pil perancang sebab pil perancang juga akan menyerap Vita C dan mengakibatkan pengurangan Vita C dalam badan dengan cepat.
  • Orang yang ingin mencantikkan kulit atau yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat atau eczema memerlukan Vita C untuk membina kolagen kulit yang sihat dan memperbaiki tisu kulit.
  • Semua orang yang menginginkan kesihatan tubuh badan yang baik kerana Vita C menyokong sistem Imun dalam badan dan mengurangkan selsema yang berpanjangan
Vita-C Sustained Release Shaklee :
RM92.50 (RP)
180 biji - Tahan 4 Bulan
RM0.40 sebiji SEHARI!!

~ Bersifat Sustained Release iaitu 100 mg di lepaskan
setiap jam selama 5 jam tanpa henti.
~ 1 tablet bersamaan dengan 7.5 biji buah oren.
~ Mempunyai Bioflavonoids yang mana membantu
penyerapan vitamin C sepenuhnya dan memelihara
vitamin C daripada teroksida
~ Sumber natural di mana tiada perisa tiruan, pemanis dan
pewarna atau bahan pengawet. 100% organik

PENJIMATAN UNTUK ANDA!!!


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...