Nuffnang

Wednesday, December 3, 2014

Vitamin e penting untuk kesihatan badan dan kecantikan kulit dari dalam

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

VITAMIN E memang terkenal dalam dunia kecantikan, sama macam Vitamin C yang baik untuk kesihatan kulit. Selalu ade je yang krim, kosmetik, perubatan yang mengandungi minyak vitamin E di dalamnya.

Antara kebaikan dan khasiat Vitamin E adalah,
√ Mengurangkan kesan parut luka atau jerawat serta mengawal penghasilan minyak
√ Merendahkan risiko penyakit jantung
√ Mengurangkan tanda penuaan seperti garis halus pada muka
√ Meningkatkan kesuburan lelaki
√ Melembabkan kulit wajah

VITAMIN E SHAKLEE & SEELENIUM DENGAN EKSTRAK BIJI ANGGUR
Selemium memainkan peranan untuk meningkatkan lagi penyerapan vitamin E oleh tubuh badan. Selain daripada itu, kebaikan selenium juga memelihara membran sel-sel, sel darah merah, dan tisu-tisu otot.

Ekstrak biji anggur mengandungi pelbagai khasiat kesihatan iaitu protien, lipid, karbohidrat dan polifenol.

Kuasa antioksidan polifenol adalah 20 kali lebih baik dari vit E dan 50 kali lebih baik daripada vitamin C dalam erti kata lain, minyak biji anggur ni amat berkesan mengatasi masalah kanser serta amat baik untuk awet muda dan mampu memelihara kecantikan.

Selain itu, grape seed extract turut terbukti berkesan untuk menguatkan sistem imun badan, menurunkan paras kolestrol, menghalang pembentukan darah beku, melegakan masalah berpunca daripada urat timbul.

Pentingkah Vitamin E kepada tubuh badan kita??



Tahukah anda bahawa seorang dewasa perlukan dalam 400IU Vitamin E setiap hari?
Anda perlu ambil lebih kurang 1kg biji gandum, 500ml minyak safflower, 8kg bayam dan 500g badam sehari untuk memenuhi keperluan VITAMIN E tubuh anda,

VITA E COMPLEX SHAKLEE
RM149.00 (RP)
120 biji

♥ Penting untuk melindungi jantung dan paru-paru kita.
♥ Antipenuaan -- menjadikan anda tampak lebih muda kerana Vitamin E merupakan antioksidan yang sangat power untuk melawan semua radikal bebas..dan ditambah pula lagi dengan kehadiran ekstrak biji anggur yang seperti telah saya nyatakan tadi 20 x lebih power dari Vitamin C.
♥ Juga berfungsi untuk mengukuhkan sistem imun, dan berupaya melawan sel-sel kanser serta menghalang pertumbuhan tumor.
♥ Mempertingkatkan kemampuan reproduktif baik bagi lelaki dan wanita dan bagi lelaki jika diamalkan setiap hari dipercayai dapat mempertingkatkan lagi kualiti serta kiraan sperma.
♥ Dikenali juga sebagai "Vitamin Cinta" yg mampu memperbaiki hubungan intim suami dan isteri. Lebih bagus jika diamalkan bersama Alfalfa Complex.
♥ Untuk kecantikan kulit di mana dapat memudarkan parut, stretchmark dan lain-lain. Pengambilan bersama B Complex, Sustained Release Vita C Plus dan ESP dapat memberikan anda kulit wajah yang cerah, licin dan bebas cela jika diamalkan secara konsisten.
♥ Bantu merendahkan paras kolesterol, mengurangkan tekanan darah, membantu pembekuan darah yang normal dan memberi manfaat pada saraf.
♥ Juga dikatakan dapat mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk).

PENJIMATAN UNTUK ANDA!!


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...