Nuffnang

Wednesday, December 3, 2014

#Shaklee Effect : Pengambilan VITAMIN C semasa berpantang

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Ni sebenarnya #ShakleeEffect diri sendiri. Fa nak share testimoni pengambilan Vitamin C sepanjang fa berpantang dulu.

Tahukan Vitamin C bagus untuk memulihkan luka-luka selepas bersalin sebab vitamin C dapat merangsang pembentukan kolagen tubuh dimana ianya membaiki tisu kulit dan memperbaiki simptom pendarahan dimana mereka yang kekurangan vitamin C akan mendapati lukanya lambat kering/pulih.

Doktor sendiri suggestkan makan buah oren selepas bersalin untuk luka cepat sembuh. Mama fa pun sama, dia cakap dulu dia makan setiap hari 1-2 biji buah oren masa pantang. Memang luka cepat baik!

Alhamdullilah, Vita C adalah salah satu vitamin dalam SET BERPANTANG Shaklee.. Sebiji bersamaan dengan 7 biji oren sebab itu lah luka jahitan fa cepat pulih dan kering. Fa jugak makan Supplement Zinc Complex Shaklee untuk diambil bersama dengan Vita C Shaklee sebab zinc juga perlu untuk penyembuhan luka bersalin dan mengelakkan ibu mendapat post-natal depression semasa berpantang.


Vitamin C juga dapat menjaga tahap imunisasi yang sihat untuk ibu dan bayi disamping menjadikan kulit cantik dan badan bertenaga.

Sepanjang fa pantang pernah sekali rasa nak demam, telan Vitamin C 2 biji Alhamdullilah terus tak jadi demam.

Jadi ibu-ibu yang tunggu masa nak bersalin dan berpantang tu, ape lagi.. grab vitamin C Shaklee anda hari ini juga atau anda rela nak makan 7 biji oren sehari?

SEBAB ITU SAYA SUKAAAA VITAMIN C SHAKLEE!

Lain-lain khasiat Vitamin C Shaklee
Mencantikkan kulit
Pengambilan Vita C setiap hari dapat membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama pembentukan jeragat.

Membentuk Kolagen
Ia dapat merangsang pembentukan kolagen yang mana kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.

Memperbaiki simptom Pendarahan
Kekurangan Vita C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

Peningkatan Sistem Imun
Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, megukuhkan sistem imun, peningkatan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, dan juga mengurangkan simptom selsema.

Memperbaiki Insomnia
Ia dapat memperbaiki insomnia, stress dan masalah keresahan

Mengekalkan Kolesterol Sihat
Ia dapat mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalan pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.

psss...Vita C tgah offer bulan ni...BELI 2 dapat terus 5% OFF!! Rugi kalau tak grab!!!!

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...