Nuffnang

Saturday, October 18, 2014

Testimoni : Kurangkan berat, kurangkan makan, hilangkan inci dengan Cinch Shake Mix

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Nak 1000 daya, Tak nak 1000 dalih. Baca sahaja testimoni yang fa share ni. Ramai yang dah berjaya kurangkan berat dengan Set Slimming Shaklee dan kurangkan lapar dengan pengambilan Cinch Shake Mix.

Selain dari membakar lemak dan mengurangkan inci yang tidak diingini, Cinch Shake juga merupakan meal replacement yang sihat dan mengenyangkan.

========================================================================
Testimoni 1

 " Na mula ambil Lecithin Shaklee + Alfalfa dulu selang seminggu Na tambah Omega Kemudian ESP pulak. Dalam masa 4 bulan inilah hasilnya. Now 3 bulan consume Set Kurus Shaklee untuk mempercepatkan pembakaran lemak konsisten Omega dan tambah Cinch Shake see dah dapat shape balik. Dari 80 Kg > 52 Kg"


Testimoni 2

" Pada 19hb2 2013 inchloss za bermula. Sebab za dah maintain 49kg cuma za fokus pada inchloss. Dari pinggang 26.5 inci Today 26hb2 pinggang za cuma 26 inci. Bancuhan Cinch sangat-sangat sedap rasa ala-ala aiscream @ ice blanded



Testimoni 3

" Satu Canister Cinch + 1 botol Lecithin lost 4 KG! Yang penting tak rasa lapar dan tak ganggu pun production susu sebab masih fully breastfeed"


Testimoni 4

" Herblax + Lecithin + Cinch saya ilang 5 Kg yang bagusnya walaupun saya makan berat tak naik static dan menurun. Tak nampak kurus secara mendadak tapi kurang seinci dan badan lebih ringan."


Perlu diingatkan Shaklee adalah supplement yang membantu mendapatkan berat badan yang ideal bukan ubat kurus yang memudaratkan.

Keistimewaan dalam 1 canister Cinch Shake Mix :
  • Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa seperti santapan manis/ pencuci mulut
  • Mengandungi Cinch Pro™ iaitu suatu campuran protein eksklusif yang diperkaya dengan asid amino leusina
  • Diperkaya dengan Leucine™ untuk memelihara otot semasa anda mengurangkan berat badan
  • Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian bagi membolehkan anda berasa puas dan kenyang
  • Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
  • Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga - Sesuai untuk pengidap kencing manis.
  • Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
  • Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan
  • Soya bukan GMO
*Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda dinasihatkan mendapatkan nasihat pakar perubatan yang berkaitan.

Baca lagi tentang Cinch Shake Mix disini.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...