Nuffnang

Saturday, September 13, 2014

JIMAT dengan PROMOSI BELI 3 PERCUMA 1 MEALSHAKES

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Kalau sebelum ni kena beli 6 baru percuma 1, tapi istimewa hanya untuk bulan ni Shaklee buat offer dengan hanya beli 3 canister anda dapat lagi 1 dengan PERCUMA. Bestkan. So anda ada 4 canister dekat rumah.

Tahu tak mealshakes bukan je untuk kanak-kanak yang berumur lebih dari 1 tahun. Mealshakes ni sesuai dijadikan sebagai minuman berperisa vanila yang kaya dengan zat dan vitamin untuk seisi keluarga. Ayah, mak, anak, nenek datuk semua boleh share.


Kebaikkan Mealshakes :

1. NUTRISI LENGKAP
Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’.Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.
*Sesuai untuk mereka yang ‘susah’ menelan pil dan juga mereka yang ingin menjaga berat badan.

2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel
Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.
*Badan lebih sihat. Malah Protien juga penting untuk penghasilan susu badan.Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.

3. Untuk Pembesaran
Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.
*Sesuai untuk tumbuhbesaran anak-anak dan juga sesuai untuk ibu-ibu yang sedang mengandung.

4. Anti-oksida
Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.
*Sesuai untuk mereka yang ingin kelihatan lebih muda dan mementingkan kecantikan.

5. Pemulihan Kulit
Mengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.
*Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik dan halus mulus.

6.Detox
Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.
*Sesuai untuk kanak-kanak serta orang dewasa yang sering mengalami masalah sembelit.

Mealshakes sangat sesuai diambil oleh :
  • Sesuai untuk semua kanak-kanak terutamanya yang kurang selera makan atau yang sembelit.
  • Kanak-kanak obesiti.
  • Kanak-Kanak yang Asthma
  • Anak yang kerap demam
  • Ibu mengandung, ibu menyusu.
  • Pesakit yang dalam proses pemullihan selepas operation.
  • Mereka yang inginkan kulit cantik, ingin kekal sihat).
  • Dicipta juga untuk anda yang tidak gemar supplemen dalam bentuk tablet kerana Mealshake ni datang dalam bentuk serbuk, dibancuh jadi minuman yang sangat lazat.
Fakta tentang Meal Shakes Shaklee:

  • Membekalkan sekurang-kurangnya 35% (atau lebih) Nilai Harian (Daily Value) bagi 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh.
  • Sumber yang kaya dengan kalsium, fibre dan protein.
  • Pilihan terbaik rendah lemak dan rendah glisemik.
  • Rasa French Vanilla yang enak (seperti aiskrim vanila), boleh diminum begitu sahaja atau dicampur dengan susu, atau minuman kegemaran.

TESTIMONI MEALSHAKES :

Anak kembali berselera

Untuk Anak yang Sembelit
Untuk anak yang kerap demam

Jadi memang tak rugi pun jika anda grab offer Beli 3 percuma 1 ni sebab memang Mealshakes Shaklee bagus dan terbaik untuk dikongsi bersama.

** Dengan membeli Set Promo Mealshakes Shaklee, 10% daripada pembelian itu akan didermakan kepada 2000 rumah kebajikan kanak-kanak. Jom sama-sama kita jayakan program "Shaklee Cares for Our Children" ni.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...