Nuffnang

Thursday, July 3, 2014

Kelebihan dan keistimewaan Vivix Shaklee

Promosi Beli 6 percuma 1 VIVIX kembali lagi. Ramai sebenarnya nak beli vivix ni sebab tu Shaklee buat offer ni lagi. Vivix ni memang popular dikalangan Wanita sebab VIVIX terkenal dengan "Tonik Anti-Penuaan" atau "Minuman Kecantikan"

Vivix™ merupakan minuman campuran botani revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Kehebatan/Kelebihan VIVIX Shaklee:

1. Kerosakan DNA
Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu 'typo' (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.

Ramuan vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

2. Pengawalan Genetik
Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap selular.
Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menyokong melambatkan penuaan tahap selular.

3. Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel-sel.
Mitochondria (penjana tenaga) di dalams el menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun.

Ramuan vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitichondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

4. Penimbunan Protein AGE
Penimbunan protein berlebihan AGE ( advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan mengganngu keutuhan sel dan panjang umur.

Ramuan vivix adalah 10x ganda lebih kuat dari resveretrol ( kandungan unik dalam buah anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan protein AGE.

Selain dari itu, ia juga menolong mambantu/menjaga/memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindunagn antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap selular, kesihatan dan kesejahteraan.

*Credit 

Kebaikan Vivix Shaklee

~Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk mereka yang baru menjalani pembedahan
~Memelihara keseluruhan kesihatan
~Anti oksida yang sangat baik - awet muda
~Membantu anda merasa lebih bertenaga
~Mengurangkan risiko kanser
~Membantu pesakit diabetic
~Menguatkan sistem imun

Apa rasa VIVIX?
Rasa Masam-masam manis. Ada orang cakap macam rebina pekat. Sedap tuh!

Vivix hanya diminum sekali sehari sahaja. Tapi lepas minum tu silalah minum air putih banyak-banyak ye (3 Liter) = 2 x 1.5L botol mineral.

Vivix bagus diberi pada mak ayah kita. Sebab orang-orang lama ni mana nak telan banyak pil kan, jadi memadai dengan sesudu sehari Vivix dah cover kesihatan menyeluruh. Terbaik untuk mereka yang ada kanser,gout,sakit jantung,darah tinggi, kencing manis, batu karang dan sebagainya.

Vivix tidak sesuai diambil oleh wanita mengandung atau wanita yang menyusu badan. 

Berapa Harga Sebotol Vivix & Tahan berapa lama?
Sebotol Vivix = RM475.00
Tahan 2 Bulan = RM8.30 (sesudu)

Offer Promosi Bulan July 2014?
a) Beli 2 Botol Vivix :
1) Free Membership (worth RM65)
2) Cash Back RM35.00 (bonus)


b) Beli 6 Percuma 1
1) Free Membership (worth RM65)
2) Point terkumpul 760uv
3) Cash Back RM200.XX (bonus)


Jadi tak salah jika jika kita belanjakan sedikit wang untuk pastikan kesihatan kita terjamin. Beri pada mak ayah sebagai hadiah untuk mereka. Pasti mereka gembira :)
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...