Nuffnang

Thursday, July 3, 2014

TESTIMONI Pengguna VIVIX Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Bulan Julai Bulan Kesihatan Menyeluruh bersama VIVIX.

Fa ada seorang kawan yang menghidap Breast Cancer tahap ke-2 dan dah buat pembedahan buang sebelah breast  tahun lepas. Selepas kimo dia terus ambil Vivix Shaklee sebab risiko cancer tu datang balik mungkin ada. Selain dari cancer, Vivix Shaklee sangat bagus diambil oleh pesakit kencing manis, gout, darah tinggi, strok, batu karang, sakit jantung dan banyak lagi. Juga sesuai bagi mereka yang ingin kekal muda & mementingkan kesihatan.

Jom baca testimoni Vivix:

IBU SEMAKIN CERGAS KULIT SEMAKIN LEMBUT KAKI KURANG SAKIT SEEPAS 2 MINGGU 



KENCING MANIS, DARAH TINGGI, SAKIT LUTUT DAN ASMA

STROK SEMAKIN PULIH TAK PERLU BERTONGKAT

Jadi tak perlu ragu-ragu lagi, Sebotol vivix tersimpan 1001 macam kebaikkan. Fa memang setiap bulan beri mama & en suami Vivix ni sebab kesihatan mereka dah jadi tanggungjawab fa sampai bila-bila.


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...