Nuffnang

Thursday, September 10, 2015

Hari Rajin Mop Lantai & Lap Habuk - Basic H pilihan tepat!

Hari Rajin Mop Lantai & Lap Habuk - Basic H pilihan tepat!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Ada anak kecik ni kadang-kadang memang mencabar. Rumah memang tak boleh nak kemas sangat. Asal kemas ade jelah tangan-tangan yang menyemakkan balik. Rumah fa memang tak pernah kemas! Ini realiti bukan omongan kosong. 

Anak baru sorang, tapi semak macam ada anak 3,4 orang. Redha je lah. Kalau dulu rajin lah nak mop hari-hari, nak lap habuk hari-hari. Airis dah semakin bijak, mop & lap habuk pun jarang. Tapi sebab airis ni suka sangat sepahkan makanan, kalau taknak lagi dibalingnya ke lantai.. sampai cicak pon sekarang suka jalan kat lantai bukan atas siling atau kat dinding ye, jadi fa pon kenalah kembali rajin mop lantai. Mop pun kena express, semua kena express sebab itu lah kalau boleh nak mengemop kena cara yang pantas. Sekali mop tak payah nak bilas-bilas atau mop 2,3 kali. 

Fa suka guna Basic - H untuk mop lantai rumah. Rumah fa ni berlantai marmar yang memang kena polish kalau nak berkilat. Tapi siapa pulak rajin nak polish kan? Nak upah orang tah berapa pulak nak berabisan semata kena polish? Jadi bila guna Basic H ni, bancuh dengan air panas, lantai nampak berkilat & bersih. Fa bancuh sekali dengan dettol untuk hapuskan kuman-kuman kat lantai. 

Basic-H + Air panas + Dettol = Mop satu rumah tak perlu bilas. 

Untuk lap-lap habuk, fa titiskan dalam air masuk dalam spray bottle. Boleh guna bila-bila. Lap meja makan pon fa spray je. Kitchen counter pon sama. Spray dan lap. 

Menariknya Basic-H ni tahan lama sebab dia pekat jadi beberapa titik je dah boleh buat mop lantai. 1 botol ni fa guna hampir setahun. Basic-H pon tak ada bahan kimia, jadi tak perlu risau ada anak kecik terhidu atau terkena bahan kimia macam pencuci lantai yang lain. Basic-H ni organik jadi ianya selamat digunakan tanpa kesan sampingan. Ibu-ibu kenapa tak pilih yang lebih selamat & organik untuk rumah anda?

Pengedar Shaklee Sri Petaling,Pengedar Shaklee Bukit Jalil, Pengedar Shaklee Sungai Besi, Pengedar Shaklee OUG

Basic-H Shaklee
● Tak melekit dan tidak perlu dibilas selepas mop lantai.
● Sangat pekat dan jimat kerana hanya beberapa titis diperlukan untuk satu baldi.
● sesuai digunakan untuk mencuci tandas, lantai, tingkap, cermin, dinding, dan perabut yang berhabuk.
Berkesan

* Berkesan untuk menanggalkan kotoran berminyak
* Kepekatan berganda – 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air
* Dua kali ganda lebih pekat daripada rumusan asal Basic H di mana hanya separuh diperlukan untuk muatan yang sama.

✿✿✿✿✿✿✿✿

Shaklee ID (949399)

SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya


Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu



Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 30% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...