Nuffnang

Saturday, September 12, 2015

ESP Shaklee Pembekal Tenaga Berpanjangan

ESP Shaklee Pembekal Tenaga Berpanjangan

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

ESP Shaklee sememangnya terkenal sebagai meal replacement & pembekal tenaga yang berpanjangan. Minum 1 cawan bancuhan ESP setiap pagi anda dapat kekalkan tenaga anda sehingga tengah hari. Macam fa, setiap pagi fa mesti minum segelas ESP sebagai minum pagi fa sebelum fa makan heavy breaklunch dengan airis & en.suami.

ESP Shaklee ialah protein dari tumbuhan dimana soya yang digunakan untuk menghasilkan ESP ni adalah yeng terpilih, organik dan NON-GMO

Makanan tinggi karbohidrat dan makanan tinggi protein merupakan sumber pembekal tenaga yang baik untuk tubuh tetapi terdapat berbezaan antara makanan berkarbohidrat & makanan dari sumber protein. Jom kita baca perbezaan antar korbohidrat & protein dari aspek pembekal tenaga.

Makanan yang tinggi karbo (seperti gula - glucose type) ia akan terus dilepaskan dalam darah dengan cepat. Makanan yang tinggi karbo biasanya mempunyai bacaan Indeks Glisemik yang tinggi. Jadi tenaga yang dibekalkan juga adalah singkat masanya. Bila kita makan, gula akan dilepaskan kedalam badan untuk tenaga & akan drop dengan lebih cepat.

TETAPI

ESP Shaklee mempunyai Indeks Glisemik yang rendah. Jadi glucose  yang dilepaskan ke dalam darah adalah sikit demi sedikit. Jadi tenaga yang dibekalkan kepada badan berpanjangan.

Selain itu, ESP Shaklee mengandungi 5 jenis vitamin B dan kandungan kalsium separuh dari keperluan seharian yang diperlukan oleh tubuh badan kita untuk mengekalkan dan memberi tenaga yang berpanjangan.

Jadi terbuktilah ESP merupakan sumber pembekal tenaga yang berpanjangan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten. Selain itu ESP Shaklee sesuai untuk pesakit kencing manis kerana Indeks Glisemik yang rendah & protein soya yang membantu mengurangkan kolestrol

Pengedar Shaklee Sri Petaling, Pengedar Shaklee Bukit Jalil

✿✿✿✿✿✿✿✿

Shaklee ID (949399)

SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya


Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu



Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 30% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...