Nuffnang

Thursday, July 9, 2015

Testimoni NutriWhite Shaklee - Kulit Kering terasa lembab dan lembut seawal 3 hari penggunaan.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Rezeki datang dalam pelbagai cara, feedback positif dari customer pon salah satu datipada rezeki yang Allah bagi. Beryukur sangat dapat testimoni fresh dari customer yang beli Basic Set NutriWhite bulan lepas.

Kulit wajah yang kering, mengelupas tentu nampak kusam dan menganggu penampilan kita kan? Kalau nak cover dengan makeup pun mungkin kulit yang mengelupas tu akan bertambah kering dan mungkin akan terasa pedih lebih-lebih lagi dimusim panas dan kering sekarang ni.

Terlalu terdedah dipersekitaran yang sejuk atau berhawa dingin akan buat kulit kita semakin kering, disebabkan itu penggunaan moisturizer atau pelembab sangat-sangat diperlukan bagi mengimbangi kelembapan kulit supaya tak menjadi semakin teruk. Minum air yang mencukupi juga perlu supaya perlu untuk memastikan tubuh badan terhindar dari dihidrasi yang akan menyebabkan kulit muka bertambah kering dan kusam.

Pemilihan rangkaian penjagaan wajah yang sesuai juga penting seeloknya pilih rangkaian penjagaan wajah yang semulajadi dan dijamin selamat dan bebas bahan-bahan terlarang/chemical yang akan merosakkan lapisan kulit dari dalam dan mencacatkan lagi kulit di bahagian luar.



Berbalik pada kes customer fa ni,Customer ni punya masalah kulit kering mengelupas dan semakin teruk sebab kerja dan selalu berada dalam bilik yang berhawa dingin. Basic Set Nutriwhite yang terdiri daripada Gentle Deep Foaming Cleanser, Soothing Radiance Whitening Softener, Ultimate Proctection Whitening Lotion SPF15 adalah kombinasi terbaik untuk masalah kulit macam customer ni.

Nutriwhite berasaskan bahan semulajadi yang dijamin berkesan dan selamat dengan kombinasi 16 ramuan botani yang mujarab yang membantu mengurangkan penampilan melamin yang sedia ada untuk mewujudkan kulit yang lebih putih, cerah dan bermaya.


BASIC SET NUTRIWHITE
Gentle Deep Foaming Cleanser
(Membersih, Menyegarkan Kulit & Melembutkan Kulit)
Rumpai laut - menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan kulit.
Alga hijau - Menyahtoksin dan melembapkan kulit wajah
Strawberry Begonia - Mencerahkan dan mengimbangi pigmen

Soothing Radiance Whitening Softener
(Mengimbangi PH kulit yang seimbang, Melembutkan kulit wajah)
Rosemary - Menegangkan dan menyegarkan kulit
Kudzu - Menegangkan dan mencerahkan tona kulit
Marshmallow - Melembabkan

Ultimate Proctection Whitening Lotion SPF15
Melicinkan kulit, kaya dengan pati botani seperti mulberi untuk mencegah kerosakkan kulit kesan daripada cahaya UV matahari. Mountain Arnica untuk menghilangkan radang kulit dan bertindak sebagai pelembab kulit dari semua sudut. Melindungi kulit dan membantu membina daya ketahanan kuit terhadap kerosakkan persekitaran.

HASILNYA?
☺ Kulit yang lebih cerah & berseri
☺ Mengurangkan warna kulit yang tidak sekata.
☺ Dengan penggunaan yang berterusan, Kulit wajah akan kelihatan lebih sempurna

Lebih menyeronokkan bila customer mendapat feedback positif dimana kulit terasa lebih lembut dan segar seawal 3 hari penggunaan! Alhamdullilah. Semakin tak sabar nak sambut raya dengan kulit wajah yang cantik dan berseri kan? Takperlu dah aplikasi 360 ke atau edit itu ini. Serlahkan kecantikan semulajadi anda.

Masih sempat untuk dapatkan kulit yang bersih, cantik, berseri menjelang syawal nanti. WHATSAPP/SMS fa lekas di 012-3841916 untuk dapatkan BASIC SET NUTRIWHITE anda dan cuba sendiri untuk merasa kehebatannya!
** cadangan pengambilan FULL SET NUTRIWHITE untuk kesan yang lebih optimun.

Ps : Untuk Cik Customer, jangan lupa share feedback ni dengan saudara-mara & Kawan-kawan sekeliling awak ye hihi :) Fa doakan semoga cik customer mendapat kesan yang lebih baik terus menerus dengan penggunaan yang konsisten. InsyaAllah

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)

Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak
**HARGA BARU BERKUATKUASA 1APRIL 2015**



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...