Nuffnang

Wednesday, February 18, 2015

Kenapa perlu dapatkan Advance Joint Health Tablet (AJHT) sekarang?

Assalammualaikum & SalamSejahtera


Asal ade je AJHT dalam stok mesti habis terjual. Tak sempat panas punggung AJHT dalam gobok vitamin fa. AJHT diantara supplement yang fa beri pada mama. Fa pernah buat entry pasal mama dah tak perlu solat duduk selepas makan AJHT. 

Advanced Joint Health Tablet (AJHT) ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat.

Manfaat Shaklee Advanced Joint Health Tablet (AJHT)
● Menyokong keselesaan sendi (Ekstrak Boswellia) dengan menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ekstrak Boswellia digunakan dalam perubatan Ayuveda untuk menyokong kesihatan sendi sejak berkurun lamanya,. bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.
● Bertindak sebagai kusyen (Ekstrak jagung) membantu mengekalkan tulang rawan. Ekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi untuk meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina ialah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi. Ia juga ditemui dalam tendon dan ligamen.
● Memelihara tisu penyambung yang sihat (zink, tembaga, mangan dan vitamin C). Sebagai nutrien penting dalam kesihatan sendi, zink, tembaga, mangan  dan vitamin C membekal sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain memberikan kekuatan dan struktur terhadap sendi.

Advance Joint Health Tablet 100% bebas kondroitin sulfat kerana ia tidak diserap dengan baik bila diambil secara oral dimana kajian terkini menunjukkan kondroitin sulfat mengganggu penyerapan glukosamina yang biasanya diserap dengan lebih baik.

Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.


★ Jika korang seorang yang lasak, suka bersukan korang patut cuba AJHT ni.
★ Jika mak ayah merana sakit lutut dan sendi korang patut hadiahkan mereka AJHT ni. 
★ Jika korang ingin cari supplement untuk sendi koran patut beli, cuba dan rasai sendiri kelebihan dan kelainan pada AJHT ni.

AJHT tidaklah difokuskan kepada orang tua sahaja tetapi kepada mereka yang memerlukan seperti:
- Orang tua yang sering sakit lutut dan sendi.
- Lelaki dan wanita yang inginkan suplimen 100% semulajadi untuk kesihatan sendi mereka.
- Meraka yang mempunyai masalah sendi tulang.
- Mereka yang mempunyai gaya hidup actif dan lasak.
- Mereka yang sering melakukan kerja-kerja berat.

Keistimewaan AJHT
1- 100% bebas kerang-kerangan
2- 100% vegetarian
3- 100% bebas kondroitin (bebas kondroitin beerti 'penyerapan glukosamin yang lebih baik', kehadiran kondroitin seperti dalam kebanyakan produk lain hanya menghalang penyerapan glukosamin).
4- Kaplet mudah telan. Hanya 2 kaplet diperlukan sehari.
5- Tiada perasa, pemanis atau pengawet
6- Bebas gluten  (gluten adalah bahan yang menghalang penyerapan zat dan mineral ke dalam tubuh).
Kelebihan Advanced Joint Health Tablet :
1- Meningkatkan keselesaan pada sendi seawal hari ke-5
2- Keselesaan sendi dengan 28% lebih cepat daripada dakwaan jenama terkemuka.
3- 45% lebih berkesan bagi meningkatkan keselesaan sendi
4 - Memelihara tisu penyambung yang sihat dengan tambahan kuprum, zink, vitamin c dan manganese yang bertindak membina kolagen.
5 - Meningkatkan keupayaan 'kusyen' dengan glukosamin dari ekstrak boswellia , jadi anda bebas bergerak.
6 - Menambahkan kebolehan pergerakan tanpa rasa sakit
7 - Meningkatkan fleksibiliti sendi.
8 - Memperbaiki fungsi sesendi.
9 - Menyokong kesihatan sesendi untuk jangka masa panjang.

Kenapa perlu dapatkan Advance Joint Health Tablet (AJHT) sekarang?
SEBAB hanya untuk bulan ni (Februari 2015) dengan hanya BELI 3 BOTOL AJHT, korang akan dapat 1 botol lagi dengan Percuma!!
1 untuk ayah/mak
1 untuk datuk/nenek
1 untuk makcik/pakcik
FREE 1 untuk anda!!!


Best kan? Masa ni lah nak grab AJHT banyak-banyak dan hadiahkan buat insan tersayang. Jangan tunggu lagi sebab promosi ni tamat hujung bulan.


Takkan nak tunggu sakit lutut sendi korang, mak ayah korang melarat kan? Ambil sekali satu SET SENDI sebab OSTEMATRIX jugak ade offer tau bulan ni jangan taktau. SUPERB jimat!!

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...