Nuffnang

Wednesday, February 18, 2015

NutriWhite Cleanser setaraf jenama terkemuka

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Ramai yang tanya, kalau nak kulit cantik, licin, bersih takkan nak makan supplement je? Takde ke pencuci muka atau rangkaian penjagaan muka selain supplement?

Semestinya ada! Kalau supplement Shaklee dah sememangnya bagus, apetah lagi Rangkaian Penjagaan Wajah Shaklee yang setaraf jenama-jenama terkemuka kat luar sana yang ternyata lebih mahal berbanding Shaklee.

NutriWhite cleanser sememangnya pilihan tepat! Lepas fa guna NutriWhite Cleanser ni dah tak tukar yang lain. Serius. Kalau dulu asal tengok iklan kat TV, asal masuk farmasi mesti fa beli macam-macam jenis pencuci muka. Kiranya ape yang orang cakap elok tu fa cuba. Tapi selalunya pakai sekali memang ok, dua tiga kali dah mula rasa tak best. Pergi balik farmasi duduk berejam nak pilih pencuci muka yang lain.

Hebatnya NutriWhite Cleanser ni, korang hanya pakai sikit je kat hujung jari, dan cuci keseluruh muka korang, dan lepas bilas tu korang akan rasa kesegaran dan kulit akan terasa lembut sangat! Tu baru sehari pakai ye, kalau tetiap hari korang akan terasa kulit lembut, semakin cerah dan whitehead & blackhead semakin berkurang.

NutriWhite direka khas untuk kulit orang ASIA. Dan semestinya HALAL sebab tu ianya sangat istimewa!!Lagi satu, satu tiub NutriWhite ni tahan hampir 9 bulan. Jimat tak jimat? Fa sampai share dengan en.suami sebab dia pon dah serasi dan jatuh cinta dengan NutriWhite Cleanser ni.


Dah ramai yang bertukar dari menggunakan jenama mahal-mahal terus terlekat dekat NutriWhite ni sebab harga jauh lebih murah TETAPI kualiti setanding dengan jenama-jenama mahal & terkemuka tu.Tak percaya? Meh beli satu dan rasai perbezaannya sendiri!!!


Korang boleh beli hanya satu tiub cleanser atau nak cuba satu Set atau hanya beli set asas NutriWhite yang terdiri daripada:
◆ Gentle Deep Foaming Cleanser (150 Ml)
◆ Soothing Radiance Whitening Softener (50Ml)
◆ Ultimate Protection Whitening Lotion SPF 15 (50 Ml)

NutriWhite (NW) Sesuai untuk :
◆ Sesuai untuk kulit normal
◆ Sesuai untuk kulit yang kurang bermasalah, tidak terlalu sensetif
◆ Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit putih gebu karana ianya berfungsi lebih kepada pencerah (Whitening) dan kandungan Vitamin C yang tinggi tidak sesuai untuk mereka yang mempunyai kulit yang terlalu sensetif dan berjerawat teruk.
◆ Sesuai untuk wanita & juga lelaki

Masalah yang boleh di atasi dengan NutriWhite:
◆ Whiteheads
◆ Jerawat-jerawat halus (jerawat nasi)
◆ Tompok-tompok hitam
◆ Masalah kulit yang tak sekata
◆ Jeragat
◆ Kedutan
◆ Pigmentasi

Rangkaian Set Penjagaan Wajah NutriWhite terdiri daripada :
◆ Gentle Deep Foaming Cleanser (150 Ml)
◆ Soothing Radiance Whitening Softener (50Ml)
◆ Daily Defense Whitening Essence (30Ml)
◆ Ultimate Protection Whitening Lotion SPF 15 (50 Ml)
◆ Gentle Action Makeup Remover
◆ Overnight Renewal Whitening Cream (50g)
◆ Spot Whitening Treatment

Tunggu ape lagi kan? Dapatkan NutriWhite Cleanser korang hari ini jugak!
Selain NutriWhite, korang yang mempunyai masalah kulit kering atau terlalu berminyak, boleh dapatkan rangkaian penjagaan wajah ENFUSELLE dari Shaklee.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...