Nuffnang

Sunday, May 18, 2014

USUS KOTOR? PERUT BUNCIT? SINGKIRKAN SEMUA DENGAN HERB-LAX SHAKLEE

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Siapa kat sini ada masalah perut buncit?? Masalah sembelit?? Tahu tak, bila kita ada masalah sembelit itulah punca perut kita membuncit yang disebabkan oleh usus kita yang kotor. Macam mana nak cuci usus tu? Senang je jawapannya HERB-LAX Shaklee :)

Ramai kat luar sana ada masalah ni. Baik wanita mahupun lelaki, Banyak juga produk yang dijual masa kini untuk mencuci usus supaya badan terasa ringan & boleh turunkan berat badan. Fa ingat dulu, fa memang ada masalah sembelit masa zaman bujang-bujang dulu. Fa beli dekat farmasi sejenis teh jenama XXXXX tujuan untuk melawaskan pembuangan najis. Memang berkesan tapi sekejap-sekejap mesti nak ke bilik air, perut memulas sangat-sangat sampai badan jadi longlai disebabkan dihidrasi. Kepala pun jadi sakit muka bertambah pucat dan tekanan darah jadi rendah. Jadi fa stop serta merta & takut nak cuba produk yang lain.


Herb-Lax terdiri daripada 9 herba semulajadi: alfalfa leaves, senna leaves, anise seeds, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver’s root. Jom kita tengok apa fungsi-fungsi herba semulajadi yang terdapat dalam formulasi herb lax ni ye?:

Senna Leaves – Merangsang tindakan pembersihan yg lembut pd usus dan perut, percepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak.

Buckhorn bark – Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan kepada usus.

Licorice Root – Membantu proses detoksifikasi.

Fennel seeds – Mengeluarkan toksin yangterkumpul akibat lebihan makanan danpengambilan alcohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalahsembelit dan kembung perut atau usus.

Anise seeds – Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membanti proses pencernaan.

Rhubarb root – Herba yang banyak digunakan dalam perubatan Cina untuk digunakansebagai antibiotic.

Blue Malva Flower – Membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit.

Culver’s root - Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma.

Alfalfa leaves – Membersihkan usus, darah dan hati.

Apa keistimewaan Herb-Lax ni?
  • Membersihkan najis yang tersekat/ tersimpan lama dlm tubuh
  • Merangsang usus utk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut
  • Membantu masalah sembelit
  • Mengempiskan perut
  • Melawaskan pembuangan air besar
Jadi mereka yang mempunyai masalah sembelit yang kronik, perut buncit atau plan nak kurus bolehlah cuba Herb-lax shaklee yang dijamin selamat tanpa mengganggu kerja-kerja harian anda.



Herb-Lax akan menampakkan kesan dalam masa 6-12 jam selepas pengambilan. Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos kepada dan boleh kembali ke dos asal setelah proses pembuangan kembali normal.

Kini anda boleh tambah Herb-Lax dalam program slimming anda untuk singkirkan lemak-lemak & najis jahat dalam usus anda untuk badan yang lebih menarik tanpa perut buncit!

ALFALFA + LECITHIN + HERBLAX = Set Super Slimming Budget


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...