Nuffnang

Tuesday, April 16, 2013

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI SRI PETALING DAN BUKIT JALIL

Assalammualaikum & Salam Semua,

Dah lama fa tak meng-update Blog ni kan... berhabuk sampai.. Tapi entry kali ni bukan pasal latest hijab atau bunga telur atau hantaran... tapi pasal SHAKLEE. yup SHAKLEE... penah dengar?? takpenah??

Ok, Fa mula makan SHAKLEE dengan beli ALFAFA COMPLEX. Mula-mula sebab tertarik dengan khasiat alfafa ni dan alhamdullilah sesuai pulak alfafa SHAKLEE ni dengan fa, jadi fa sambung pengambilan dengan OSTEMATRIX & ESP. Sepanjang penggunaan ostematrix, badan fa tak lenguh-lenguh, tapak kaki yang dulunya selalu bisa bila pijak lantai pagi-pagi pon dah kurang. kulit pon jadi lagi lembut.. Alhamdullilah segalanya Positif. So, fa nekad nak share segala kebaikan Produk SHAKLEE ni dengan semua. Mama & suami fa pon pengguna SHAKLEE. :)

Kalau kita sibuk mencari supplement untuk diri sendiri , apa kata kita cuba product SHAKLEE? Taukan supplement ni penting untuk tubuh badan kita especially kita yang sibuk bekerja & terdedah dengan macam-macam kat luar sana. Kenapa Fa pilih Product SHAKLEE ni & bukan jenama-jenama lain kat luar sana sebabnye....

1) HALAL
Ini adalah sangat penting untuk kita yang beragama islam. Isu halal atau haram sesuatu produk memang perlu dititik beratkan. Jika anda ragu-ragu, boleh semak di http://www.halal.gov.my/v3/

2- Antara Syarikat Vitamin yang Lama di Pasaran.

Penghasilan produk SHAKLEE adalah dengan menggunakan produk semulajadi yang sememangnya selamat untuk pengguna. Fa sendiri telah dapat kesan yang baik hasil daripada pengambilan vitamin secara teratur.


3- Harga Produk yang Berpatutan Setanding dengan Kualiti.

Bagi anda yang sangat mementingkan kualiti, ini adalah produk terbaik untuk anda. Pada asalnya kita akan rasa produk ini mahal. Tapi, jika kita dah makan vitamin SHAKLEE dan dapat kesan yang memang terbaik, kita akan rasa harga vitamin ini sangat murah jika nak di bandingkan dengan kualiti serta kesan baik yang kita perolehi.

Jika anda nak beli produk SHAKLEE dengan harga ahli ataupun nak COD area SRI PETALING, BUKIT JALIL dan kawasan sekitarnya boleh hubungi Fa untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini dengan cara pembelian secara online. Fa akan pos ke alamat anda =)

Jika anda terus ke HQ atau stokis-stokis berhampiran untuk membeli vitamin SHAKLEE, anda masih boleh membeli vitamin hebat ini pada harga ahli dengan menggunakan ID 949399.


Nama: Farah Nur Zahirah
ID SHAKLEE: 949399
Email:finurzcreations@gmail.com
Call / WhatsApp :010-2322134
FB: Finurz Creations



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...