Nuffnang

Tuesday, February 10, 2015

Elak sembelit ringan dengan ostematrix shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.


Fa ni dari dulu memang ada masalah sukar nak buang air besar. Pendek kata sembelit. Tapi bukan yang kronik sebab tu fa amalkan makan ostematrix 4 biji sebelum tidur. Esok pagi perut rasa lega je sebab pembuangan sangat lancar. Eh cerita ape ni, tapi ni lah realiti ok bukan fantasi heheheh

Korang pernah tak dalam sehari tu susah sangat nak membuang? Boleh jadi kadang-kadang kita kekurangan air dan kurang pengambilan berserat. Kadang  makan tak menentu, kadang air pun kurang, teruslah perut tak selesa. Macam nak membuang tapi tak terbuang, akhirnya jadilah buasir atau luka dibahagian dubur yang menyakitkan apabila hendak buang air besar.

Atau korang ibu berpantang yang hadapi masalah sukar nak buang air besar sebab takut atau risau-risau pasal luka jahitan? Ostematrix lah penyelesaiannya!

Tak perlu julap atau ubat-ubat yang merbahaya. Korang telan je ostematrix ni 4 biji sebelum tidur, insyaAllah masalah sembelit korang settle satu malam. Bukan sembelit je, sakit-sakit pinggang,tapak kaki pun beransur pulih. Macam fa, ostematrix juga milkbooster fa yang terbaik time period sebab susu merundum time tu.

S

Sebab tu ostematrix ni ada dalam set buasir shaklee. Ia membantu melancarkan pembuangan dan elakkan dari buasir yang teruk.


Ostematrix
Membantu mengurangkan sembelit dan melancarkan pembuangan air besar serta memberi keselesaan kepada anda apabila mengalami luka di bahagian dubur.

Bulan ni ade promosi tau. BELI 6 FREE 1. Bukan suruh korang beli sampai 6.. share dengan kawan-kawan pakat reramai beli promo ni. Satu harga korang bahagi 7. Jadi sorang dapat harga murah + jimat!

Tunggu ape lagi? Promosi ni tak tggu korang ye, tamat akhir bulan feb. Pm/whatsApp/sms fa sekarang untuk dapatkan Ostematrix korang hari ni jugak!!!

Kelebihan Ostematrix Shaklee
1. Vitamin D - Membantu merawat penyakit rickets. Ia meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka, memperbaiki penyakit periodontal. Vegetarian, yang kurang terdedah kepada matahari sewaktu musim panas, individu melebihi 55 tahun, wanita hamil dan kanak-kanak perlu menyambil supplement vitamin D.
2. Magnesium – Ini merupakan ion positif nombor 2 yang paling penting dalam badan kita. Ianya menggalakkan komposisi tulang dan rawan. Membantu sistem saraf, mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengecutan saraf dan otot, menstabilkan denyutan tidak sekata pesakit jantung, memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus, menghalang endapan kalsium, melarut dan mengurangkan formasi batu karang atau batu hempedu. Ianya juga penting untuk mereka yang mempunyai masalah fluktuasi glukos.
3. Zink, boron, manganese dan kuprum – Memelihara metabolisma kerangka dan pertumbuhan otot, menyusun enzim yang diperlukan untuk membaiki tulang, rawan dan mengahalang arthritis

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...