Nuffnang

Monday, February 9, 2015

Promosi Shaklee untuk Bulan Februari 2015

Assalamualaikum & Salam Sejahrera.
Alhamdullilah dah masuk minggu kedua bulan feb ni, fa baru ade kesempatan nak update blog dek disebabkan masa yang sangat terhad.


Apa best promosi bulan ni? Offer kali ni fokus pada sendi, tulang dan kesihatan menyeluruh.


Untuk mereka atau ibu ayah yang selalu sakit-sakit sendi, sakit-sakit lutut, Shaklee tawarkan promosi ADVANCE JOINT HEALTH TABLET (AJHT) dengan pembelian 3 botol PERCUMA 1.

Kelebihan Advanced Joint Health Tablet :
1- Meningkatkan keselesaan pada sendi seawal hari ke-5
2- Keselesaan sendi dengan 28% lebih cepat daripada dakwaan jenama terkemuka.
3- 45% lebih berkesan bagi meningkatkan keselesaan sendi
4 - Memelihara tisu penyambung yang sihat dengan tambahan kuprum, zink, vitamin c dan manganese yang bertindak membina kolagen.
5 - Meningkatkan keupayaan 'kusyen' dengan glukosamin dari ekstrak boswellia , jadi anda bebas bergerak.
6 - Menambahkan kebolehan pergerakan tanpa rasa sakit
7 - Meningkatkan fleksibiliti sendi.
8 - Memperbaiki fungsi sesendi.
9 - Menyokong kesihatan sesendi untuk jangka masa panjang.


Masalah sembelit ringan? Kurang kalsium dalam badan? Sering sakit-sakit pinggang dan tapak kaki? Badan lemah atau susu merundum ketika datang bulan? Kenapa tak cuba OSTEMATRIX shaklee yang osem ni? Hot selling setakat ni! Lagi laris sebab bulan ni Shaklee offer BELI 6 PERCUMA 1. Pakat dengan kawan-kawan untuk share beli. Sangat jimat!

Kelebihan Ostematrix Shaklee
1. Vitamin D - Membantu merawat penyakit rickets. Ia meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka, memperbaiki penyakit periodontal. Vegetarian, yang kurang terdedah kepada matahari sewaktu musim panas, individu melebihi 55 tahun, wanita hamil dan kanak-kanak perlu menyambil supplement vitamin D.
2. Magnesium – Ini merupakan ion positif nombor 2 yang paling penting dalam badan kita. Ianya menggalakkan komposisi tulang dan rawan. Membantu sistem saraf, mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengecutan saraf dan otot, menstabilkan denyutan tidak sekata pesakit jantung, memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus, menghalang endapan kalsium, melarut dan mengurangkan formasi batu karang atau batu hempedu. Ianya juga penting untuk mereka yang mempunyai masalah fluktuasi glukos.
3. Zink, boron, manganese dan kuprum – Memelihara metabolisma kerangka dan pertumbuhan otot, menyusun enzim yang diperlukan untuk membaiki tulang, rawan dan mengahalang arthritis.


Anda hamil dan ada masalah tekanan HB rendah? Fa syorkan VITA-LEA iron formula dari SHAKLEE. Beribu ibu-ibu hamil telah amalkan Vita-lea ni dan bebas dari masalah HB low. Vita-lea juga lebih baik dari pil obimin yang kita dapat dari klinik kerana
Vita-lea lebih bersifat semulajadi dan larut dengan pantas berbanding obimin yang bersifat sintetik.
Promosi bulan ini yang ditawarkan BELI 6 FREE 1.

Manfaat utama Vitalea
1- Penambahan tenaga - pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental supaya lebih fokus dalam pembelajaran dan kerja harian.
2- pelengkap nutrisi - untuk memenuhi kekurangan vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang. Juga mereka yang vegetarian dan anaemia
3- Keupayaan Sistem Produktif - Penting untuk kanak-kanak dan remaja yang membesar.
4- Metabolisme - Membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan.
5- Penting pada sel tubuh - menyediakan nutrien yang memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku, dan hormon serta kesihatan tiroid.
6- Melindungi Organ - Melindungi fungsi buah pinggang, 
jantung dan hati.


Bulan kedua untuk promo VITA-LEA FOR CHILDREN. Masih lagi BELI 3 PERCUMA 1. Rasa beri/anggur yang lazat masa kunyah mesti anak-anak anda suka. Multivitamin kunyah yang dikhaskan untuk kanak-kanak 4 tahun keatas dan rasa anggur yang lazat dan telah diperbaharui dengan 19 nutrien penting dan menyediakan 100% nilai harian Vitamin C dan diperkaya dengan vitamin D-600IU bagi setiap hidangan, dengan 150% nilai harian.

Turut diperkaya dengan kalsium dan magnesium bagi memberi sokongan menguatkan tulang serta badan yang sihat. Ditambah dengan khasiat buah oren, anggur dan campuran perisa beri, Vita-Lea bagi kanak-kanak pasti menyeronokkan.

Menarik kan offer bulan ni? Jadi tunggu apa lagi? Whatsapp/sms fa sekarang untuk dapatkan vitamin shaklee anda hari ini sebelum penghujung bulan feb.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...