Nuffnang

Wednesday, January 28, 2015

Berita Baik untuk si perokok tegar!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Kini perokok tegar dah tak ada alasan untuk berhenti merokok!! Caranya hanya dengan makan SESUDU VIVIX SETIAP HARI secara KONSISTEN akan buat korang ingin berhenti merokok untuk selamanya.

Rokok rasa PAHIT.... tu lah feedback/ testimoni yang kebanyakkan fa dapat dari customer yang ambil vivix ni. Mulanya ambil untuk masalah dalaman tapi pakej berhenti merokok terus - syukur Alhamdullilah.

Suka si isteri bila dapat tahu si suami dah mula berhenti merokok. Jadi korang kalau kenal mereka yang perokok tegar Ape kata Berikan perkabaran gembira ini pada mereka & contact fa untuk dapatkan VIVIX korang hari ini juga!!

Secara ringkasnya, Vivix Shaklee bertindak dengan cara memulihkan semula struktur DNA dan seterusnya membantu menghasilkan sel-sel yang lebih sihat. Sel-sel yang telah rosak akan dibaiki. Jika anda seorang perokok yang mengidap kanser, vivix membantu membaiki sel-sel kanser ini dengan cara membaiki struktur DNA sel tersebut.

Supplement yang sesuai untuk mengurangkan keinginan merokok adalah supplement yang mengandungi sumber anti-oksidan yang tinggi. Ini kerana terdapat kajian para ilmuan daripada University of Rochester yang mendapati bahawa antioksidan mempunyai potensi untuk memperbaiki kerosakan sel dan melawan radikal bebas akibat kesan nikotin. Pengambilan Vivix yang merupakan sumber antioksidan yang sangat tinggi, bagus, berkualiti dan dari sumber yang semulajadi.


Sayang diri dan keluarga korang, apa kata usahakan untuk berhenti merokok dan jalani kehidupan yang lebih sihat.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Berita Baik untuk anda!!!
Untuk BULAN JANUARI 2015 sahaja SHAKLEE Offer Vivix dengan harga penjimatan.

OFFER SHAKLEE:
a) Dengan setiap pembelian 6 BOTOL VIVIX anda akan dapat :
- FREE 1 botol (Worth Rp RM475.00)
- FREE MemberShip (Worth RM65.00)
- Layak mendapat Harga Ahli
- CASH Bonus dari Shaklee

b) Dengan setiap pembelian 2 BOTOL VIVIX anda akan dapat :
- 5% OFF daripada harga asal
- FREE Membership (Worth RM65)
- Layak mendapat harga ahli
- CASH Bonus dari Shaklee

GRAB CEPAT SEBELUM 31 JANUARI 2015

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...