Nuffnang

Friday, November 14, 2014

Vivix Shaklee Tonik Anti penuaan

Assalamualaikum & Salam Sejahtera 


Apa itu VIVIX
Minuman campuran botani Vivix merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, anggur muscadine, elderberi eropah, dan lobak unggu yang kaya dengan polifenol.

Polifenol ialah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat anti oksidan dan sel anti penuaan semulajadi.

Vivix telah diuji secara klinikal dan ianya ekslusif untuk SHAKLEE.

Kandungan Vivix 
muscadine grape
Mengandungi pelbagai spektrum polifenol seperti resveratrol dan quercetin.ia juga mengandungi asid elergik dan ellagitannins, apabila digabungkan dengan polifenol anggur muscadine memberikan effect anti oksidan yang hebat. Asid elergik terbukti dalam kajian makmal untuk menyokong fungsi sel kecekapan dan prestasi menyeluruh.

Polygonum cuspidatum
Juga dikenali sebagain japanese knotweed yang merupakan sumber yang kaya dengan resveratrol. Resveratrol adalah salah satu polifenol semulajadi yang paling kuat dan terbukti melambatkan proses penuaan selular, menyokong pertahanan selular, membaiki DNA dan meningkatkan pengeluaran tenaga di peringkat selular.

Purple Carrot dan European Elderberry
Dua gabungan unik untuk kandungan polifenol antosianin yang tinggi. Antosianin adalah anti oksidan yang kuat yang telah dikaji secara meluas untuk manfaat kesihatan yang banyak menyokong kesihatan selular menyekat tindak balas tekanan biologi.

Manfaat Vivix
✓Menggalakkan penuaan yang sihat
✓Petlindungan antioksidan yang baik
✓Membantu mengurangkan risiko sakit jantung
✓Menyokong ketahanan srl dan baiki DNA
✓Menyokong fungsi kardiovaskular yang baik
✓Membantu anda lebih cergas dan bertenaga
✓Menyokong kesihatan secara keseluruhan
✓Menyokong kesihatan sendi
✓Menyokong sistem imun


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...