Nuffnang

Wednesday, November 5, 2014

Omega Guard atasi masalah Asma/lelah saya!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Rekod fa dari kecik memang ada penyakit lelah/asma. Pantang sejuk,habuk, penat, stress mesti kena serang. Inhealer tu kalau takde memang tak sah. Mesti pastikan ada dalam handbag. Satu dalam handbag, satu dekat rumah sokalau kena serang tu dah tau mana nak cari.

Masa pregnant, berapa kali fa kena sesak nafas, siap pergi hospital ambil "neb". Tapi masa fa pregnant tu cuaca tengah jerebu, lagipun fa kena tu masa kandungan 7 bulan jadi baby dah membesar tekan paru-paru sebab tu jadi sesak nafas sikit.

Bila masuk trimester ke-2 fa baru Start konsisten Omega Guard. Salah satunya sebab nak pastikan fa bebas asma supaya masa bersalin nanti fa boleh bersalin dengan mudah selain nak pastikan Airis dalam kandungan masa tu dapat DHA yang mencukupi untuk perkembangan otak dan pertumbuhan dia

Perbezaan yang fa rasa sekarang bila fa konsisten OMEGA GUARD fa dah takperlu risau bila minum air sejuk . Dulu if fa minum air sejuk ke, ais ke, aiskrim ke konfem lepastu start batuk dan terus lelah. Habuk, letih, cuaca sejuk pon fa dah tak perlu risau. Alhamdullilah fa tak perlu lagi inhealer sebab masalah asma fa dah semakin pulih dan fa dapat atasi tanpa inhealer.

Selalunya pengidap asma akan diberikan dengan steroid yang akan memberi kesan sampingan dalam masa jangka yang panjang. Dengan pengambilan Omega 3 mampu bertindak sebagai steroid tetapi TIDAK akan memberi kesan sampingan seperti steroid.


Kajian menunjukkan mereka yang menghidap penyakit inflamasi seperti asma mempunyai kandungan Omega - 3 yang rendah. Oleh itu pengambilan Omega -3 dari minyak ikan yang terbaik Omega Guard membantu meredakan inflamasi.

Omega Guard (Asid lemak Omega-3)
● Kajian klinikal Universiti of Maryland Medical Center menunjukkan 29 kanak-kanak asthma yang diberi makan minyak ikan yang kaya EPA dan DHA selama 10 bulan didapati mampu mengurangkan simptom asthma berbanding kanak-kanak yang mengambil placebo.
● Kajian penyelidik Jepun keatas 32 pesakit COPD (chronic obstructive pulmonary disease) yang diberi supplemen omega-3 mendapati, selepas setiap 3 bulan tahap kesihatan mereka semakin baik berbanding mereka yang tidak diberi omega-3.
● Penyelidik mencadangkan sokongan nutrisi yang mengandungi asid lemak omega-3 adalah selamat dan praktikal untuk merawat masalah berkaitan peparu dan pernafasan.

Anak-anak yang berumur 1 tahun keatas boleh start beri Omega Guard sekiranya mereka ada tanda-tanda lelah/asma dan batuk.

Kenapa perlu ubat-ubatan yang merbahaya sedangkan anda boleh bertukar kepada cara yang lebih selamat dan tak memudaratkan.


Selain itu, Omega 3 yang tekandung dalam Omega Guard Shaklee membantu memperbaiki masalah berkaitan otak sepert:

● Mencegah insomnia
● Mengurangkan tekanan emosi
●  Mengurangkan kemurungan dan kebimbangan
● Membantu memperbaiki masalah autism
● Membantu memperbaiki masalah kanak-kanak hyperactive
● Mengurangkan masalah schizophrenia
● Mengurangkan masalah lupa pada wanita yang telah melahirkan anak

==============================================================PROMOSI OMEGA GUARD SEPANJANG BULAN NOVEMBER 2014


BELI 6 FREE 1
+ Free MEMBERSHIP
+ CASH BONUS
+ FREE 1 BOTOL OMEGA (Worth RP RM136)

@

BELI TWIN PACK (2 botol)
+ 5% OFF

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...