Nuffnang

Tuesday, August 30, 2016

Dapatkan tulang & gigi yang lebih kuat dengan Ostematrix Shaklee

Pengedar Shaklee Sri Petaling, Pengedar Shaklee Malaysia

Siapa yang tak suka susu? Rasanya semua suka susu kan. Airis boleh habiskan sekotak besar susu sehari. Fa sendiri suka minum susu. Dari kecik mama cakap fa memang gila minum susu. Sebab fa masa kecik bukan anak yang menyusu badan, jadi dari baby susu formula tu dah jadi darah daging. Lain dengan airis, umur dia setahun baru dapat merasa susu fresh milk. Mungkin rasa susu tu yang segar buat dia suka sampai sekarang. Baguskan dia suka minum susu. Sekurang-kurangnya adalah sumber kalsium untuk badan dia yang membesar .

Tahukan, ibu yang menyusu badan ni perlukan lebih kalsium banding orang-orang biasa. Sama juga dengan ibu mengandung. Sebab kalsium ni sama dengan nutrisi lain juga yang harus dikongsi dengan bayi dalam kandungan atau yang disusui.

Wanita menyusukan anak memerlukan sebanyak 1,000 mg hingga 1,500 mg kalsium sehari.
Kalsium sangat penting dalam memperbaiki fungsi saraf bagi megelakkan rasa kebas kaki dan tangan dan mempercepatkan pengecutan otot rahim agar kembali ke saiz asal.

Kalsium sangat penting untuk pembentukan gigi dan tulang pada bayi yang disusukan.

Esok last promosi Ostematrix Shaklee. Fa dah siap borong 6 Free 1 buat stok diri sendiri. Ya Allah masa ni la memang fa beli sebab Ostematrix ni sebab murah sangat & memang Vitamin WAJIB fa setiap hari. Bila dah jadi mak ni, umur pun dah meningkat tulang -temulang asik sakit je. Lenguh, tak larat, tidur pun kadang rasa tak selesa jadi HARUS telan ostematrix ni setiap malam & sangat membantu melegakan sakit lenguh tulang ni, jadi bila bangun pagi rasa lega je. Sebab tu i sayanggg ketat-ketat my Ostematrix Shaklee ni :)

Pengedar Shaklee Sri Petaling, Pengedar Shaklee Malaysia


Kenapa Ostematrix?
Ostematrix terbukti secara klinikal dapat menyediakan nutrisi penting serta unik dan melebihi fungsi kalsium dalam membina dan mengekalkan tulang dan gigi yang kuat serta membantu mengurangkan risiko osteoporosis.

Pengedar Shaklee Sri Petaling, Pengedar Shaklee Malaysia


Apa itu Osteoporosis?
Osteoporosis adalah keadaan kemerosotan kepadatan normal tulang, menyebabkan tulang menjadi rapuh.

Ia menyumbang kepada keadaan poros tulang dan menjadikan tulang seperti span dan rapuh dari dalam. Masalah yang berlaku pada tulang rangka ini melemahkannya dan menyebabkan risiko tulang retak atau patah semakin meningkat.

Anda memerlukan  lebih daripada kalsium semata-mata untuk membina tulang yang kuat. Ostematrix juga menyediakan satu matriks unik nutrien kritikal termasuk kalsium, vitamin D, magnesium dan banyak lagi untuk membina tulang yang kuat.

♥ Membina tulang yang kuat
♥ Membantu membina tekanan darah yang yang normal
♥ Membantu dalam pengecutan oto dan pelancaran darah
♥ Membantu mengurangkan simptom-simptom senggugut seperti perut kembung, kekejangan, retensi air, mudah meradang dan kemurungan

Ostematrix membekalkan
♥ 1,000mg (100% pengambilan harian) unsur kalsium daripada sumber-sumber  yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semulajadi
♥ 400mg (100% pengambilan harian) magnesium untuk membantu mengabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya
♥ 400IU (100% pengambilan harian) Vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium

Perbezaan Shaklee
Penyerapan yang terbukti secara klinikal
Pengambilan hanya 2 kaplet OsteMatrix sahaja berupaya menghasilkan peningkatan ketara dari segi statistik dalam paras kalsium darah yang disukat dalam tempoh 12 jam. Bagi membolehkan badan kita menggunakan kalsium untuk membina & memelihata kekuatan tulang, kalsium haruslah diserap terlebih dahulu.

Ok jangan tunggu lama-lama tau. Nak beli ostematrix dengan harga promo yang murah cepat whatsapp fa sekarang :)

OSTEMATRIX PROMO

BELI 2 DAPAT 5% DISKAUN
BELI 6 DAPAT 1 BOTOL LAGI FREE!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...