Nuffnang

Sunday, July 24, 2016

Vivix Shaklee : Turun 20kg dalam masa 2 bulan


Alhamdullilah selesai rumah terbuka sesi untuk sedara mara sebelah suami. Dari pagi sampai malam tak putus orang datang. Bila malam start la lenguh badan, lenguh kaki, badan pun rasa berat je. Ye la setiap kali tetami datang, kita pon skali join makan. huhuhu. Cuma telan Herblax, Lecithin, Omega sebelum tidur. Baru perasan Ostematrix & B-complex fa dah kehabisan. Sebab terlalu penat, fa terus tidur lepas settle mengemas.

Pagi tadi terus minum sesudu Vivix yang dicampurkan dengan air kosong. Minum dengan perut kosong mudahkan Vivix itu menyerap satu badan. Tak berapa minit minum terasa nak membuang. Alhamdullilah habis ku membuang pagi ni. Penangan Herblax pon ye jugak, Tapi semenjak konsisten balik minum Vivix ni, memang tetiap pagi lancar je pembuangan. Rasa sedap je perut. Perut buncit pon nampak semakin kempis .

Haaa...jangan ingat Vivix ni untuk penyakit-penyakit kronik je.. Vivix pun sesuai diambil oleh orang yang ada masalah berat badan.

Berita baik untuk anda yang tak suka nak telan supplement berbentuk pill atau kapsul, kini hanya sesudu sehari je anda boleh dapat berat badan idaman.

Ini lah kelebihan Vivix Shaklee yang membantu tingkatkan metabolisma badan anda sekaligus membantu dalam penurunan berat badan.

Testimoni

Pengedar Shaklee Sri Petaling, Pengedar Shaklee Bukit Jalil, Pengedar Shaklee Sungai Besi, Pengedar Shaklee Kuchai Lama

Testimoni Vivix 

TURUN 20kg DALAM MASA 2 BULAN 

"Customer berjaya TURUN 20kg dalam masa 2 bulan dengan hanya pengambilan VIVIX sahaja! Kulit beliau juga semakin CERAH & BERSERI. Inilah kesan yang TERPAKSA anda terima selepas pengambilan VIVIX secara konsisten"

All in One!
Bila berat badan naik.. mula lah macam-macam penyakit datang. Kolestrol tinggi, gula tinggi, sakit kaki, sakit sendi, sembelit...hai..macam-macam lah! Jadi dengan amalkan Vivix dengan konsisten, bukan je berat anda turun, kolestrol, gula semua lah semakin baik. Anda juga dapat rasakan perbezaan pada kulit anda yang semakin glowing & badan anda yang semakin sihat & bertenaga dari hari ke hari.

Antara Kebaikan Vivix Shaklee
✔Awet MUDA & Anti-Penuaan
✔mengawal komplikasi DIABETES
✔ menurunkan BERAT BADAN - mensintesiskan lemak dengan cepat 
✔ merawat masalah penyakit SENDI
 ✔ melindungi daripada penyakit SARAF
✔ membantu mengelakkan KANSER - merencatkan sel-sel kanser daripada menjadi lebih serius
✔ mengurangkan risiko penyakit JANTUNG
✔ mengurangkan masalah TEKANAN DARAH TINGGI & KOLESTROL TINGGI 
✔ memulihkan penyakit STROK - angin ahmar
✔ merawat penyakit PARKINSON & SLE
✔ mengurangkan insiden penyakit NYANYUK
✔ menggalakkan kesihatan keseluruhan

Dengan pembelian Promosi Beli 2 Diskaun 5% @ Beli 6 Percuma 1 - anda layak mendapat :

DAFTAR AHLI SECARA PERCUMA
NIKMATI SETIAP PEMBELIAN DENGAN HARGA AHLI (Jimat sehingga 15-20%)
CASH REBATE / BONUS dari SHAKLEE
LEBIH PENJIMATAN


Dan pelbagai lagi keistimewaan yang ditawarkan sebagai AHLI SHAKLEE.

===========================================

PENGEDAR SHAKLEE SRI PETALING, PENGEDAR SHAKLEE BUKIT JALIL, PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI BESI, PENGEDAR SHAKLEE TASIK SELATAN, PENGEDAR SHAKLEE KUCHAI LAMA,PENGEDAR SHAKLEE OUG

Whatsapp/SMS/Telegram 012-3841916
Like us on Facebook : Finurz Creations
Follow us on Instagram : @finurz_creations






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...