Nuffnang

Monday, July 25, 2016

Set Amazing Golden Shaklee untuk Usia Emas

Mereka yang bergelar wanita memang tak pernah lekang dari kesibukkan . Urusan rumah, anak-anak, suami, keluarga, kerjaya dan sebagainya sentiasa berada dalam tempat teratas dalam list kehidupan seseorang wanita. 

Anda wanita, ibu anda juga wanita. Anda mesti dapat rasa kepenatan & kesibukkan yang ibu anda hadap dari dulu sampai sekarang kan? Bila anda berada ditempat mereka sekarang baru tau kan penatnya Ya Allah kalah menteri!

Benda yang paling merisaukan bagi wanita ialah bila dah sampai masa untuk menopause. Setiap wanita akan mengalami menopause cepat atau lambat. Menopause bermaksud pengakhiran kitaran haid yang selalunya terjadi pada wanita yang berada dalam lingkungan umur lewat 40-an atau awal 50-an

Menopause seseorang wanita itu bermakna ovari berhenti menghasilkan telur dan hormon sekaligus tahap kesuburan wanita tersebut akan berkurangan.

Bagi wanita yang sedang dalam pre-menapous atau  sedang menapous sering melalui perubahan hormon . Simptom-simptom yang anda akan rasai seperti :

Haid yang tidak teratur
Vagina kering dan menyebabkan rasa sakit ketika bersama suami
Rasa panas
Berpeluh waktu malam
Masalah sukar tidur
Perubahan mood
Pertambahan berat badan
Kulit kering
Rambut menipis
Kerapuhan tulang (osteoporosis)

Set Amazing Golden sesuai untuk anda atau ibu anda yang sedang mengalami simptom-simptom pre-menopause atau yang sedang menopause. Set ini juga sesuai diberikan atau hadiahkan pada ibu anda. Yes..selama ini mereka selalu berikan yang terbaik untuk anda. Apa kata sekarang anda beri pula sesuatu yang terbaik untuk mereka :)

Jadikan usia emas anda lebih berharga. Kembalikan kesihatan dan rasa muda bertenaga dengan reward diri anda dengan segala nutrisi penting yang membantu anda mengharungi perubahan - perubahan hormon sepanjang menopause.

Anda akan rasa Hebat, Muda & Bertenaga dengan Set Amazing Golden walaupun pada usia emas !



AMAZING GOLDEN SET
(Sesuai untuk wanita yang perlukan supplement untuk kesihatan menyeluruh, untuk wanita yang hampir menopause/menopause. Sesuai untuk dihadiahkan untuk ibu-ibu kita)

ESP -
Protein yang memberikan tenaga berpanjangan & mencantikan kulit
Vitalea -
Multivitamins bantu memenuhi keperluan nutrisi tubuh badan anda
Ostematrix -
Kalsium yang menguatkan tulang & sendi
Gla Complex -
Kaya dengan Omega 6 yang membantu mengimbangi hormon menopause
Omega Guard -
Kaya dengan Omega 3 untuk kesihatan jantung & kolestrol baik

Vivix -
1.Melindungi daripada Kerosakan DNA
Ramuan vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

2. Kesan Positif terhadap Pengawalan Genetik
Sekiranya anda memakan makanan yang tinggi kolestrol, tinggi gula dan tinggi lemak, sel badan anda akan rosak. Peranan vivix menghalang tekanan negatif biologi terhadap sel badan daripada rosak.

3. Penghasilan Biogenesis Mitokondria*
Vivix meningkatkan pengeluaran sel Tenaga (Mitokondria)Ramuan vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitichondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

4. Melambatkan penghasilan Protein AGE
Vivix melindungi sel-sel supaya sihat. Vivix melambatkan penghasilan AGE protein sebanyak 90%. dimana penurunan protein AGE ini perlu untuk mengelakkan anda dari penyakit kencing manis atau sakit jantung kerana AGE protein membantu kolestrol untuk aktif dan berkumpul didalam plak dan salur-salur darah badan kita.



PWP ECO JUTE BAG SHAKLEE DENGAN SETIAP PEMBELIAN SET AMAZING GOLDEN SHAKLEE!

Anda juga akan dapat
PWP Eco Jute Bag Shaklee dengan hanya RM12.70 (normal RM22.90)
FREE POSTAGE (jimat RM10-RM20)
FREE KEAHLIAN (jimat RM70)


===========================================

PENGEDAR SHAKLEE SRI PETALING, PENGEDAR SHAKLEE BUKIT JALIL, PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI BESI, PENGEDAR SHAKLEE TASIK SELATAN, PENGEDAR SHAKLEE KUCHAI LAMA,PENGEDAR SHAKLEE OUG

Whatsapp/SMS/Telegram 012-3841916
Like us on Facebook : Finurz Creations
Follow us on Instagram : @finurz_creations



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...