Nuffnang

Friday, July 22, 2016

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee dan Bagaimana Pembelian Shaklee Secara Online Membantu Saya Berkembang

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee dan Bagaimana Pembelian Shaklee Secara Online Membantu Saya Berkembang


Baru settle buat kelas online untuk downline-downline fa yang baru join. Alhamdullilah semakin ramai yang nak start berbisness Shaklee walaupun pada mulanya mereka hanya join untuk dapatkan harga ahli vitamin yang mereka makan, sekarang bila dah konsisten makan shaklee, banyak pulak perubahan, kawan-kawan & family dah mula perasan perubahan positif tu setiap bulan banyak pulak pembelian. Setiap bulan dapat duit dari Shaklee, siapa taknak kan? Itulah syoknya buat bisness Shaklee ni. Dari taknak buat bisness, makan sendiri pon boleh jana income :)

Bagi yang nak buat bisness atau mencari bisness yang boleh manjana income bulanan, fa syorkan anda Shaklee ni. Banyak kelebihan yang anda boleh dapat sekiranya anda menjadi Ahli Shaklee antaranya...

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

☑ Yuran Keahlian yang rendah & Seumur hidup
Yuran keahlian serendah RM68.90 (semenanjung) & RM79.50 (Sabah & Sarawak) dan keahlian seumur hidup! Takperlu diperbaharui. Anda cuma perlu update detail diri anda jika perlu.
*kadar postage sebanyak RM10.60 untuk semenanjung & RM21.20 untuk Sabah/Sarawak dikenakan untuk penghantaran member kit / starter kit ahli.

☑ Beli produk dengan harga ahli.
Harga jualan adalah berbeza dengan harga ahli, dimana jika anda mendaftar sebagai ahli shaklee, anda boleh beli sebarang produk shaklee dengan harga ahli yang jauh lebih murah. Nikmati Diskaun ahli sebanyak 15%-20% bila anda mendaftar sebagai ahli Shaklee

☑ Point Bulanan untuk Bonus
Setiap produk Shaklee mempunyai point/uv tertentu. Jadi setiap pembelian anda, anda akan dapat point dimana point/uv ini dikumpulkan sehingga hujung bulan (monthly basis) Sekiranya pada hujung bulan point terkumpul anda mencukupi, anda layak untuk dapat bonus atau dipanggil Performance Bonus pada bulan hadapanya. Lagi banyak point, lagi banyak bonus yang anda akan terima.
*rujuk upline anda untuk maklumat lanjut tentang kiraan point/uv

☑ Bukan Piramid
Betul, shaklee ialah bisnes MLM juga. Ia lebih kepada penjualan barangan. Lebih banyak barang yang dijual, lebih banyak point terkumpul, lebih besar bonus yang diterima. Shaklee tidak memaksa ahli-ahlinya untuk cari/mendapatkan downline untuk dapat cash bonus. Anda hanya perlu konsisten menggunakan produk shaklee, rajin berkongsi (sharing) kebaikan & kesan positif produk shaklee pada anda dan dengan ini rakan-rakan atau saudara mara boleh membeli barangan menggunakan ID Shaklee anda, dan uv terkumpul itulah yang akan melayakkan anda menerima bonus dalam cash tanpa perlu ada downline. Senang bukan?

Namun jika anda ingin lebih serius dalam bisness Shaklee dan jadikan ia salah satu sumber pendapatan anda, anda boleh menaja seberapa ramai pengedar baru yang mendaftar ahli didalam kumpulan anda untuk peratus bonus yang lebih besar.


☑ Produk Halal
Jangan risau, Shaklee adalah halal.Pihak Shaklee amat titikberatkan hal-hal berkaitan dengan halal sesuatu produk. Semua barangan Shaklee di Malaysia adalah ditanggung Halal.


☑ Produk Semulajadi & Dijamin Tahap Keberkesananya
 Kesemua produk shaklee adalah berasaskan semulajadi , tiada bahan kimia atau terlarang & ia dijamin tahap keberkesananya.
Misi Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat dan lebih baik kepada setiap insan. Shaklee merealisasikannya dengan menghasilkan produk semula jadi yang sungguh luar biasa

Ia sentiasa selamat, ia sentiasa berkesan, dan ia sentiasa mesra

☑ Menjana Pendapatan
Shaklee merupakan bisness online yang dapat membantu anda menjana pendapatan sampingan yang lumayan. Anda boleh menjana sehingga 4,5,6.. angka sebulan! Ramai dah suri rumah atau student yang dah merasa bonus shaklee berangka-angka ni.


☑ 3 jenis bonus yang ditawarkan untuk anda
Shaklee menawarkan Cash(Tunai), Car (bonus kereta) dan Convention (local dan International-Umrah bg Muslim).



Program Ganjaran Tunai
1) Bonus Kumpulan Peribadi Sehingga (21%)
Bonus Peribadi Bersih merupakan pendapatan yang dibayar oleh Shaklee berdasarkan jumlah PV Kumpulan Bulanan anda. Peratusan Bonus Peribadi Kasar diambilkira melalui UV kumpulan anda. Peratusan ini akan meningkat seiring dengan kenaikan tanggungjawab kepimpinan anda bilamana anda menaja pengedar baru masuk ke dalam kumpulan anda. Untuk melayakkan diri menerima Bonus Peribadi, Pengedar mestilah mempunyai paling minimum 30 UV Peribadi dalam bulan pembayaran bonus.

2) Bonus Kempimpinan (sehingga 6 paras ke atas)
Anda layak menerima Bonus Kepimpinan apabila anda melahirkan Pemimpin Jualan yang baru di dalam organisasi anda (“break out”). Bonus Kepimpinan dibayar kepada semua Pemimpin Jualan yang layak dan menepati prestasi yang digariskan untuk bonus ini.
Bonus Kepimpinan dibayar berasaskan pada PV Kumpulan sehingga Pemimpin Jualan tahap ke-enam. Pembayaran bonus ini berasaskan jumlah sebenar Kiraan Mata pada Tahap Pertama (First Level Point Count) dalam kumpulan tersebut.

3) Insentif Coordinator (sehingga 1.5%)
Bonus Insentif Khas Shaklee (Insentif Coordinator) merupakan satu insentif dan ganjaran bagi prestasi perniagaan cemerlang yang ditawarkan kepada pangkat Coordinator dan ke atas, yang layak.

Program Kereta
Program Subsidi Kereta Shaklee ialah program insentif yang ditaja khas oleh Shaklee untuk semua para Pemimpin Jualan Shaklee yang menepati syarat-syarat yang ditentukan.

Pemimpin Jualan yang menepati syarat kelayakan akan mendapat kredit kereta iaitu menerima cash daripada syarikat yang dikenali sebagai Bonus Kereta setiap bulan dimana mereka perlu memenuhi syarat perlaksanaan Program Kereta ini secara minimum.

Program Konvensyen/ Insentif

Sebaik sahaja anda mencapai pangkat Supervisor, anda telah mula mendapat mata terkumpul untuk Program Konvensyen Shaklee. Destinasi dan kelayakan UV bagi setiap konvensyen berbeza pada setiap tahun. Sila rujuk Brosur Konvensyen/insentif untuk keterangan lanjut.

☑ Kelas bimbingan disediakan
Jangan takut atau risau. Bukan semua orang yang join Shaklee ni dari latar belakang peniaga atau doktor/ahli farmasi. Kelas bimbingan intensif online/offline disediakan untuk anda. Shaklee juga mengadakan misi Road Tour setiap negeri khas untuk ahli Shaklee yang berdaftar.


Bagaimana Pembelian Shaklee Secara Online Membantu Saya Berkembang?

ehsan google
Semuanya hanya dihujung jari! 
Yes, fa sebagai suri rumah sepenuh masa sekarang, pembelian online adalah cara yang paling mudah tak perlu mengangkut anak kehulur kehilir nak restok atau pos order customer. Dengan cara ini dapat membantu bisness fa berkembang dan  memudahkan urusan jual beli fa. Yang penting ada laptop, handphone & akses internet semuanya settle!

Bila dah jadi suri rumah beranak kecil ni, semuanya macam terhad. Jadi disini lagi satu kelebihan Shaklee dimana fa tak perlu risau untuk ke branch/HQ Shaklee untuk restock vitamin fa, fa hanya login web shaklee2u dan klik vitamin/supplement yang fa nak, buat pembayaran, zassss esoknya dah ada depan pintu rumah :) Alah macam kalau kita beli barang dekat mana-mana laman web macam zalora ke..lazada ke.. punya senang :)

Fa boleh kemana sahaja, bercuti ke mana sahaja sebab kedai Shaklee fa dibuka 24/7 dengan adanya kemudahan pembelian online ni. Semuanya diuruskan oleh Shaklee. Customer nak order apa-apa pun fa hanya klik web Shaklee, buat pembelian secara online, checkout & bayar. Customer hanya perlu tunggu untuk terima barang yang dipesan. Jadi fa dapat spend lebih masa dengan family.

Cepat & pantas
Mudah dengan order online. Hanya tunggu customer membuat pembayaran, fa akan order barang yang dipesan. Jika barang dipesan sebelum pukul 2 petang, InsyaAllah barang yang dipesan akan sampai kepada customer pada hari berikutnya. Cepat & Pantas!

Selamat & terjamin
Shaklee menjamin sentiap barangan yang mereka hantar selamat sampai kepada customer. Packaging Shaklee memang superb. Siapa yang pernah beli dengan Shaklee mesti tau kan..heheh.. Lebih selamat berbanding urusan pos melalui pos laju. Shaklee menggunakan khidmat Gdex atau Skynet. Track no akan diberi selepas pembelian dibuat.

Mudah & menyenangkan
Tak perlu menunggu giliran di pejabat pos lagi bila boleh buat pembelian secara online. Biasa la bila beranak kecil ni, nak tunggu giliran dekat pos office tu punya laa lama.. anak dah tak tentu arah dah.. Dengan online service Shaklee ni, fa hanya menghadap laptop, klik klik klik - done! anak pon depan mata tak perlu risau ape-ape. :)

Alhamdullilah, Shaklee ni memang pilihan yang tepat! Jadi jika anda rasakan ingin mencari 1 bisness yang mudah dan semuanya hanya dihujung jari.. Shaklee adalah pilihan tepat. Suri-suri rumah & student pon boleh berbisness Shaklee dan jana income lebih setiap bulan.


===========================================

PENGEDAR SHAKLEE SRI PETALING, PENGEDAR SHAKLEE BUKIT JALIL, PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI BESI, PENGEDAR SHAKLEE TASIK SELATAN, PENGEDAR SHAKLEE KUCHAI LAMA,PENGEDAR SHAKLEE OUG

Whatsapp/SMS/Telegram 012-3841916
Like us on Facebook : Finurz Creations
Follow us on Instagram : @finurz_creations



#anakkuwirakushaklee
#kelebihanahlishaklee
#taskshaklee
#pengedarshakleesripetaling






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...