Nuffnang

Friday, June 10, 2016

Meal Shakes : Makanan Segera Untuk Seisi Keluarga.


Alhamdullilah..baru usai bersahur. Hari ni minum Milo dengan Meal Shakes je, ESP fa habis licin pulak. Stok on hand pon habis.. Nampak tak betapa lajunya penjualan ESP Shaklee bulan puasa ni.. ye lah, kalau minum ESP badan rasa bertenaga je takde la melepek  sangat. 

Awal bulan fa start blast tentang Meal Shakes & Lecithin promo. Baru je blast promo terus orang grab promosi Buy 3 Free 1 Meal Shakes bulan ni. Nak puasa ni memang Meal Shakes ni jadi sambutan nak-nak ada anak-anak yang berpuasa sebab Meal Shakes ni buat mereka bertenaga sepanjang hari walaupun berpuasa. 

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.

Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino yang asli yang terdapat di dalam protein termasuk asid amino perlu dan yang tak perlu.

Meal Shakes selalu dibeli untuk ibu bapa untuk anak-anak mereka berumur 1 tahun keatas,namun Meal Shakes bukan je baik untuk kanak-kanak tetapi sesuai & bagus diambil oleh :-
✔Seisi Keluarga
✔Kanak-kanak cerewet makan (picky eater)
✔Golongan pekerja yang sibuk
✔Golongan pelajar
✔ Warga Emas


KEBAIKAN & MANFAAT

Dalam kehidupan harian yang sentiasa aktif dan pantas, kanak-kanak tidak mempunyai masa yang cukup untuk menikmati makanan yang seimbang. Oleh itu Meal Shakes menjadi pilihan terbaik bagi mereka kerana ia merupakan makanan segera yang rendah lemak dan indeks glisemik yang rendah.

➡Menyediakan vitamin tmdan mineral penting - nutrien asas yabg diperlukan oleh anak-anak yang sedang membesar dan remaja untuk terus sihat & bertenaga.
➡Sumber terbaik serat pemakanan & protein
➡Sumber Kalsium yang pekat,baik untuk gigi dan tulang
➡Indeks Glisemik Rendah
➡Dengan perisa French Vanila yang lazat.

*Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari seisi keluarga*
❤ Sarapan segera yang berkhasiat
❤ Lazat
❤ Hidangan segera untuk para atlet
❤ Kudapan menarik bila-bila masa
❤ Hidangan yang ideal,rendah kolestrol,lemak & sodium
Pengedar Shaklee Sri Petaling
Banyak sebenarnya khasiat Meal Shakes ni, Airis dari umur 1 tahun fa beri dia sesudu kecil campur dengan susu. Meal Shakes ni umpama multivitamin harian gitu. Kalau anda ada anak yang sembelit, susah nak makan (picky eater) boleh beri dia Meal Shakes ni. Anda akan lihat anak anda akan kembali berselera lepas tu, sembelit pon takde, buang air besar lancar je. 
Bulan ni Meal Shakes offer beli 3 percuma 1, boleh share dengan kawan-kawan 1 opis yang ada anak-anak 1 tahun keatas & yang berpuasa beli share-share untuk dapatkan harga lebih murah dari beli satu canister. Untung woo! Jimat sangat!

Pengedar Shaklee Sri Petaling

MESTI CUBA!
Meal Shakes sangat sesuai untuk dijadikan smoothie,milk Shakes atau aiskrim! Perisa French Vanila yang enak digabungkan dengan jus atau buah-buahan kegemaran anda seperti pisang, apple, strawberry, kiwi, mangga dan lain-lain. Sememangnya sedap dan menyelerakan!

Pengedar Shaklee Sri Petaling

BUY 3 FREE 1

===========================================

PENGEDAR SHAKLEE SRI PETALING, PENGEDAR SHAKLEE BUKIT JALIL, PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI BESI, PENGEDAR SHAKLEE TASIK SELATAN, PENGEDAR SHAKLEE KUCHAI LAMA,PENGEDAR SHAKLEE OUG

Whatsapp/SMS/Telegram 012-3841916
Like us on Facebook : Finurz Creations
Follow us on Instagram : @finurz_creations


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...