Nuffnang

Wednesday, May 18, 2016

Power Pumping bantu Merangsang Penghasilan Susu Ketika Datang Bulan

Seminggu sebelum datang bulan Airis mesti merengek macam tak cukup susu. Airis mesti tak lena tidur bertukar-tukar breast kejap kiri, kejap kanan macam susu tak keluar, bila pam pun selalu dapat  10 auns untuk dua-dua belah breast, tapi seminggu sebelum datang bulan hanya dapat 3 auns! - ni pengalaman fa masa airis fully breastfeed dulu, sekarang ni sebab dia dah makan macam-macam, dah besar jadi ini bukan masalah sangat bagi fa. Ini la dugaan ibu-ibu yang fully breastfeed / BF secara ekslusive yang harus ditempuh. Kalau jenis susu banyak, stok simpanan banyak mungkin tak ada sangat masalahnya, tapi untuk yang jenis susu kurang banyak, stok pulak tak berapa meriah mesti lagi stress . Bila stress lagi la susah susu tu nak keluar.

Semua ibu-ibu alami benda yang sama. Fa sendiri ada ramai customer yang PM mengadu susu semakin kurang & tak dapat buat stok yang banyak. Pening kepala sebab nak pergi kursus, ada yang terpaksa tinggalkan anak di taska tapi susu tak dapat buat stok yang banyak last-last terpaksa beri susu formula.

==============================================

Sebelum fa cadangkan apa-apa supplement fa lebih suka tanya detail untuk fa tahu punca kepada masalah customer fa & memudahkan fa untuk consult mereka nanti soalan fa pelbagai, antara yang fa kerap tanya...

Sehari berapa kali pam?
Buat tak power pumping? Berapa kerap buat Power Pumping?
Pemakanan macam mana? Makan makanan yang mengganggu penghasilan susu seperti air gas, air sejuk...
Cara hisapan baby betul ke tak? melekap dengan betul atau tak?
Dah period atau nak period?

Kebanyakkan customer bila susu semakin sikit mereka malas nak buat power pumping. Sebab stress tengok susu yang pam tu sikit. 2 auns tu pon rezeki. Pam macam biasa & always POSITIF! Power Pumping perlu untuk merangsang penghasilan susu ketika ini. Ingat lagi kan konsep asas penyusan?

SUPPLY vs DEMAND
Semakin kerap bayi anda menyusu / semakin kerap anda pam semakin banyak susu yang dihasilkan oleh payudara.



================================================

#Shakleeeffect : 


"Hari ke3 Datang bulan tapi susu dapat banyak. First time berjaya dapat 5 oz tak sampai 15 minit!"

Alhamdullilah, Konsep Asas Penyusuan + Power Pumping + Supplement Alfalfa & Ostematrix bantu ibu ini dapat hasil perahan yang banyak dari biasa.

OSTEMATRIX atau KALSIUM MAGNESIUM 
● Kalsium sangat membantu ibu-ibu yang ada masalah kemerunduman susu semasa datsng bulan dan paras kalsium ysng kurang akan effect pada penghasilan susu.
● Ostemartix Shaklee adalah formula lengkap dengan kalsium magnesium dan vitamin D untuk memenuhi keperluan kalsium dalam badan.
● Ostematrix bantu si ibu tidur dengan lena dan bangun dengan cergas.
● Kurangkan kesakitan, cramp, sakit pinggang sewaktu datang bulan.
● Dapat kembalikan penghasilan susu secara normal sewaktu datang bulan.

ALFALFA COMPLEX 
●Raja segala tumbuhan, membantu meningkatkan imunisasi
● Mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSU IBU. 

=============================================

PENGEDAR SHAKLEE SRI PETALING, PENGEDAR SHAKLEE BUKIT JALIL, PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI BESI, PENGEDAR SHAKLEE TASIK SELATAN, PENGEDAR SHAKLEE KUCHAI LAMA,PENGEDAR SHAKLEE OUG 

Whatsapp/SMS/Telegram 012-3841916 
 Like us on Facebook : Finurz Creations 
 Follow us on Instagram : @finurz_creations


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...