Nuffnang

Saturday, April 2, 2016

Detox Badan Anda yang Bertoksin dengan Set Detox Shaklee

Pernah tak anda rasa kerap mengantuk, badan terlalu letih padahal anda tidur ontime. Kejap-kejap nak terlelap. Jerawat pulak naik banyak kat sekitar muka. Ada yang tiba-tiba naik ruam merah-merah belakang badan... Sukar nak buang air besar. Berejam dalam toilet tapi apa pun takde! AWAS! mungkin badan anda penuh dengan toksin!

Toksin yang berlebihan boleh jadi racun kepada badan kita. Jadi jangan ambik mudah kerana toksin yang berlebihan membahayakan organ-organ penting terutamanya ginjal, hati dan lain-lain. Toksin bukan hanya hadir melalui pemakanan, ubatan, rokok, stress juga antara punya-punca toksin penuh dalam badan.

Antara petua paling senang nak singkir racun / detox toksin dari dalam badan ialah dengan minum air putih dengan kerap atau ambik sebiji lemon, hiris-hiris & letak dalam botol air. Lemon bagus juga untuk detox badan.

Di Shaklee juga ade supplement-supplement yang dikhaskan untuk tujuan Detoxifikasi.  Antaranya ialah VIVIX, HERB-LAX, GARLIC, PEPPERMINT GINGER PLUS & ALFALFA

Sebelum tu meh baca 7 tanda-tanda badan anda bertoksin-

1. Sakit sendi / lenguh-lenguh badan
2. Alahan/ ruam/ jerawat
3. Mulut berbau
4. Kerap letih tak bermaya
5. Berat Badan sukar nak turun/berlebihan
6. Sakit Kepala/sukar fokus
7. Sembelit/sukar buang air besar


Badan anda penuh toksin? Jom detox dengan Shaklee

VIVIX 
Vivix terkenal sebagai tonik antipenuaan & antioksida. Vivix bantu mengeluarkan kotoran termasuk toksin & bahan beracun daripada badan. Vivix juga membantu memperbaiki aliran darah ke organ-organ dalam badan. Buat badan anda bertenaga & rasa sihat sepanjang hari

PEPPERMINT GINGER PLUS
Badan berangin, kembong, lenguh-lenguh juga antara badan anda penuh toksin. Peppermint Ginger membantu perut anda berasa selesa dan nyaman. Peppermint Ginger Plus bagus diambil oleh mereka yang mempunyai masalah penghadaman, perut tidak selesa, badan berangin dan lain-lain.

HERB-LAX
Fa ingat lagi, fa pernah kena ruam@rash yang teruk dibelakang badan. Mama suruh fa makan herblax sebelum tidur selama 2 hari berturut. Alhamdullilah hari ke 3 ruam tu dah tak ada! Kulit jadi bersih je padahal fa merana seminggu kerana ruam gatal tu.
Ruam@jerawat antara tanda-tanda badan anda penuh toksin. Herblax membantu melawaskan pembuangan sekaligus menyingkirkan kotorang yang tersumbat dan toksin dari badan.
Herblax juga bantu anda yang mengalami sembelit.

DTX Complex
Mama merupakan pengguna tegar DTX Complex. "Najis keluar hitam sangat" itu menandakan yang badan kita telah didetox dengan baik oleh DTX. DTX melindungi fungsi hati,peparu dan organ-organ sekaligus menjadi agen detoxifikasi yang bantu membersihkan hati yang kotor.

ALFALFA COMPLEX
Alfalfa membantu menyingkirkan lemak yang berlebihan setelah dibakar atau diapungkan oleh Lecithin@Omega. Bantu untuk mereka yang mempunyai masalah lebihan berat badan. Kandungan kalsium yang tinggi dalam alfalfa bantu meredakan lenguh-lenguh badan dan sakit-sakit otot.

JOM kita ramai-ramai singkir toksin dalam dadan & dapatkan badan yang bebas Toksin, lebih sihat & lebih bertenaga!

Nota Kaki :: Fa suka sangat minum Vivix! Membuang pon senang, tidur pon lena badan rasa best je sebab tak letih macam selalu. Cepat je kerja rumah settle.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...