Nuffnang

Wednesday, March 16, 2016

Rahsia Stok Susu Perahan Penuh 1 Freezer

Rahsia Stok Susu Perahan Penuh 1 Freezer

Assalamualaikum

Bila tengok stok susu perahan yang penuh satu freezer ni rasa perasaan nak hamil lagi membuak-buak. Yelaaa testimoni sendiri dalam entry-entry lepas dah nak masuk 3 tahun dah.. Berabuk. Bagus kan kalau dapat share testimoni sendir yang fresh. InsyAllah satu hari nanti jika Allah izinkan fa hamil anak no2 :)

Tapi hari ni fa nak share 1 testimoni yang betul-betul buat diri bersemangat. Tengok hasil susu perahan +Wawa Yusoff  pun rasa bersemangat. Empunya badan apetah lagikan. Alhamdullilah semangat si ibu ini untuk bekalkan baby dia dengan susu badan yang terbaik sangat-sangat membanggakan. Jom baca sharing kat bawah ni :)

Original Testimoni from +Wawa Yusoff 

Rezeki datang dalam pelbagai bentuk.

Alhamdullilah

Konsep asa nya tetap Demand and Supply. Jangan malas pam. To be honest, ye. aku consume set menyusu shaklee. FULL SET. Sejak dari Mikael lagi. tp bukan dengan tujuan untuk milk booster.

Niat asal aku adalah aku perlukan zat dan khasiat untuk Hanan kesayangan memandangkan aku bukan pemakan sayur dan buah-buahan yang tegar. Jadi, memang melalui vitamin yang aku makan lah Hanan akan dapat apa yang dia perlukan untuk dia membesar.

Tak ada masaalahnya seseorang ibu itu mengamalkan milk booster. Ada banyak baiknya

Menunaikan Hak Anak itu adalah WAJIB

.
.

PENGEDAR SHAKLEE SRI PETALING, PENGEDAR SHAKLEE BUKIT JALIL, PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI BESI, PENGEDAR SHAKLEE TASIK SELATAN, PENGEDAR SHAKLEE KUCHAI LAMA,PENGEDAR SHAKLEE OUG

Memang suka sangat tengok hasil susu perahan si wawa ni. Banyak sampai penuh-penuh freezer dia. Apa yang dia sharing tu memang betul. Supplement bukan jaminan untuk perbanyakkan susu badan. Yang paling penting ialah konsep asas penyusuan. Supplement ini membantu dari segi kesihatan badan si ibu supaya si ibu kekal sihat dan sekaligus mampu menghasilakn susu yang banyak untuk si anak.

Wawa ni jugak Pengedar Sah Shaklee. Anda yang tinggal kat area Sungai Buloh nak dapatkan Supplement Shaklee boleh PM dia kat 019-2339019 atau klik je link kat atas tu untuk ke blog comel dia untuk baca tentang Shaklee

Tips susu banyak komfem dia share kalau anda customer dia. Tips esklusif susu melimpah ruah sapa taknak kan :)

Anda nak susu perahan penuh satu freezer seperti ini? Meh Whatsapp fa kat 012-3841916 & fa bantu anda dengan tips-tips esklusif 

PENGEDAR SHAKLEE SRI PETALING, PENGEDAR SHAKLEE BUKIT JALIL, PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI BESI, PENGEDAR SHAKLEE TASIK SELATAN, PENGEDAR SHAKLEE KUCHAI LAMA,PENGEDAR SHAKLEE OUG

🍃 SET PENYUSUAN 3M (Fullset)

✔Amat digalakkan untuk ibu yang mempunyai masalah penyusuan
✔Masalah penyusuan yang dimaksudkan ialah, si ibu menghadapi masalah penghasilan susu walau telah melakukan perahan setiap 2 jam dan minum air sekurang-kurangnya 3L sehari… maka set ini membantu membaiki mana-mana kekurangan atau ketiadaan zat yang diperlukan oleh badan agar tubuh si ibu dapat berfungsi dengan baik:)
✔Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang baru nak mula menyimpan stok
✔Paling sesuai untuk ibu yang ingin relaktasi/ induce relactation - contohnya ibu telah berhentikan menyusui anak, jika mengamalkan set ini, bersedia untuk pam dengan kerap bagi stimulasi susu,bersama-sama tips yang diberi, insyaAllah penyusuan boleh dimulakan semula dengan syarat ibu kuat berusaha.

🔮 Vitalea (120biji/4bulan)
Multivitamin yg baik diambil oleh ibu bagi membekalkan segala keperluan zat & vitamin.
Ibu lebih bertenaga, wajah tak pucat lesu & elak dari mudah pitam.

🔮 B complex (120biji/4bulan)
Menstabilkan mood ibu agar penghasilan susu lebih baik. Juga bantu memberi tenaga tambahan kepada ibu dan mengurangkan sakit kepala & migrain.

🔮 Vitamin C (180biji/4-6bulan)
Antioksidan yang meningkatkan sistem imun & menguatkan antibodi si ibu & bayi. Vitamin C juga mencantikkan kulit dan bantu membaik pulih luka bersalin

🔮 Ostematrix (120biji/1-2bulan)
Kalsium perlu untuk pembentukan tulang & gigi. Bayi akan menyerap kalsium semasa menyusu & pengambilan kalsium tambahan perlu untuk mengantikan kalsium yg hilang akibat penyusuan bagi mengelakkan si ibu dari osteoporosis, lesu, lenguh & sakit badan.
Ostematrix juga bantu tidur iby lebih lena & membantu penghasilan susu utk ibu yg alami masalah susu merundum tika haid

🔮 Alfalfa Complex (330biji/2bulan)
Raja segala tumbuhan. Berfungsi sebagai 'milkbooster' membantu penghasilan susu yang banyak.
 
🔮 ESP (850gm/1-2bulan)
Soya Non-GMO, sumber protein yg membantu penghasilan susu lebih lancar. Susu jadi pekat & berkrim! Badan ibu juga kurang letih, lebih bertenaga, kenyang lebih lama & kulit ibu & bayi lebih sihat & cantik!

PENGEDAR SHAKLEE SRI PETALING, PENGEDAR SHAKLEE BUKIT JALIL, PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI BESI, PENGEDAR SHAKLEE TASIK SELATAN, PENGEDAR SHAKLEE KUCHAI LAMA,PENGEDAR SHAKLEE OUG 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...