Nuffnang

Sunday, January 3, 2016

Penting beli dari Pengedar Shaklee yang Sah!

Penting beli dari Pengedar Shaklee yang Sah!

Selamat malam semua!
Sebelum tidur fa nak up satu lagi entry. Mana tau ade yang tengah online kan?


Semalam fa dapat call dari customer. Dia ni beli GLA, ALFALFA & VITAMIN E dari fa. Ingat ke hape rupanya nak bagitau kenapa bila anak dia semalam buang air besar berdarah!
Terfikir jugak, takkan min dose yang fa advice & minum air 2liter (mak dia bagitau anak dia memang minum air 2l sehari) boleh sampai buang air besar berdarah....

Panik kejap..tapi dengan tenang fa tanya balik anak dia consume ape, berapa biji, air berapa liter sehari.. bila dah dapat jawapan dari maknya tu baru fa lega..

Rupanya anak dia beli dulu supplement Shaklee dari pengedar lain tapi beli je & pengedar tu tak bagi aturan cara makan. Sudahnya anak dia hanya ikut aturan yang tertera pada botol. Lagi satu dia bukan makan Shaklee je, dia makan jugak supplement lain. Fa tanya kenapa tak mintak advice dari SID yang dia beli dulu - jawapan : Dah PM tapi tak reply / tak membantu.

Sebab mak dia customer fa, fa advice balik cara yang betul dan tengok dalam sehari dua jika berlarutan kena pergi jumpa doktor. Bukan cakap Shaklee penyebab, kadang lepas consume sesuatu supolement kita baru tahu penyakit dalaman kita. Segala 'penyakit' tu keluar tunjuk kat kita yang sebenarnya dia dah lama dalam badan kita ni. Cuma kita tak tahu. Jadi Shaklee ni bantu untuk kita dapat rawatan secepat mungkin sebelum melarat.

Bukan tak boleh ikut aturan pada botol. Tapi ada cara makan dia. Bukan main makan suka-suka. Selalunya fa advice ikot pada masalah customer, kondisi customer & selalunya fa start with min dose untuk seminggu.

Contoh: pada botol alfalfa ditera 'take 10 tablets daily' bukan tak boleh makan 10 biji sehari tapi ade aturan-aturan dia & selalunya kami akan bahagikan Pagi,tengahhari,petang,malam. Alfalfa ni dari bahan herba, herba kan panas. Jadi kalau 6biji sehari pon fa advice minum air 3 liter sehari, bayangkan 10biji??

Sebab itu macam-macam cerita viral, kalau tak viral pun ade yang bagi feedback tak de kesan pape.

Pengedar yang sah akan consult anda sampai sudah. Mereka akan PM anda untuk followup. Bukan jual dan 'blah'. Sebab itu beli dari Pengedar yang Sah atau yang dipercayai kalau anda nak dapat result atau feedback yang terbaik.

Kami dilatih untuk konsult customer dengan betul. Kami hadiri kelas-kelas nutrisi & bukan advice sesuka hati. Ilmu yang kami dapat itulah kami guna sebaik mungkin utk beri yang terbaik pada customer kami. Sampai sekarang fa masih hadiri kelas2 nutrisi untuk sentiasa update ilmu nutrisi dari masa ke semasa.

Jadi peringatan disini, beli dari pengedar yang sah. InsyaAllah anda akan lebih puas hati & jangan risau mereka akn sentiasa followup anda & advice anda yang terbaik dengan layanan yg tiptop! InsyaAllah

Konsultasi adalah khas & esklusif untuk customer kami sahaja. So yang beli kat tempat/pengedar lain sila refer pada mereka yang anda beli. Lain pengedar mungkin lain cara advice dia. Sebab itu konsultasi kami hanya utk customer untuk elakkan kekeliruan

Untuk anda yang berada di Seri Petaling, Bukit Jalil, Sungai Besi, Tasik Selatan, OUG dan berdekatan..boleh PM fa untuk beli Shaklee anda secara 'Cash on Delivery' atau anda yang berada diluar kawasan, perkhidmatan pos juga disediakan,jangan risau.

Anda boleh juga cek senarai pengedar sah shaklee di sini --->senarai Pengedar



SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...