Nuffnang

Sunday, November 1, 2015

PROMOSI NOVEMBER 2015 - SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS

PROMOSI NOVEMBER 2015 - SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Vitamin C atau SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS Shaklee memang mendapat permintaan ramai. Selain dari khasiatnya, Vitamin C Shaklee ni memang berbaloi dengan harga. Kenapa fa cakap camni? Sebab 1 botol ada 180 biji = 4 Bulan penggunaan (*bergantung pada berapa biji kita ambil sehari) Lagipun Vita C Shaklee ni "Sustained Release" bermaksud setiap 100mg Vita C akan dilepaskan secara berperingkat jam per jam selama 5 jam berturut tanpa henti. Satu biji Vitamin C Shaklee mengandungi 500mg Vitamin C. Ini isyimewanya Vitamin C Shaklee, tubuh kita sentiasa ada Vitamin C kerana Vitamin C mudah terhapus dalam keadaan tertentu contohnya stress, merokok, cuaca panas dan lain-lain.

SR VITA C PLUS (180 Tablets)

☑ BELI 6 FREE 1
☑ BELI 2 DAPATKAN 5% OFF

♥ Mencantikkan kulit
♥ Membentuk Kolagen.
♥ Memperbaiki simptom Pendarahan -
Kekurangan Vita C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
♥ Peningkatan Sistem Imun
♥ Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, megukuhkan sistem imun, peningkatan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, dan juga mengurangkan simptom selsema.
♥ Memperbaiki Insomnia
Ia dapat memperbaiki insomnia, stress dan masalah keresahan)
♥ Mengekalkan Kolesterol Sihat
Ia dapat mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalan pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.

Khasiat Utama Vitamin C Shaklee

☑ Mencantikkan kulit
Pengambilan Vita C setiap hari dapat membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama pembentukan jeragat.

☑ Membentuk Kolagen
Ia dapat merangsang pembentukan kolagen yang mana kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.

☑ Memperbaiki simptom Pendarahan
Kekurangan Vita C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

☑ Peningkatan Sistem Imun
Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, megukuhkan sistem imun, peningkatan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, dan juga mengurangkan simptom selsema.

☑ Memperbaiki Insomnia
Ia dapat memperbaiki insomnia, stress dan masalah keresahan

☑ Mengekalkan Kolesterol Sihat
Ia dapat mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalan pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿





SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 30% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...