Nuffnang

Friday, November 6, 2015

Perbezaan Vitamin C Shaklee dan Brand Lain.

Perbezaan Vitamin C Shaklee dan Brand Lain.

Assalamualaikum & Salam Kasih Sayang

Siapa yang suka makan supplement Vitamin C? Anda beli dimana? Di farmasi atau toko-toko jamu? Baca tak kandungan vitamin C kat botol tu? Berapa 'mg' vitamin c dalam 1 tablet? Berbaloi tak dengan harga yang anda bayar untuk 1 botol tu?

Fa tak nafikan, bersepah supplement vitamin C dijual sekarang. Mahal, murah, makan, sapu, cucuk pon hado. Vitamin C memang terkenal sebagai penguat sistem imun & untuk kecantikan kulit. Tapi kalau makan je vitamin c tu tak ambik tau berapa 'mg' & kandungan dia, maka sia-sia sahajalah duit yang anda keluar untuk beli sebotol vitamin C tu sebab anda tak rasa atau tak dapat kebaikan dalam vitamin C yang anda makan tu.

Kat sini fa nak share kenapa anda perlu tukar Vitamin C anda kepada VITAMIN C SUSTAINED RELEASE Shaklee. 2 perbezaan ini yang membuatkan Vitamin C Shaklee Special!  Jom baca kat bawah ni.

KELEBIHAN VITAMIN C SHAKLEE
Pengedar Shaklee Sri Petaling


1.Formula  'Sustained Release'
☑ Vitamin C Shaklee diformulasi dalam bentuk 'sustained release'.  - tercatat pada label botol
☑ Bermaksud kandungan vitamin C di dalam tablet ini akan dilepaskan ke dalam badan secara berperingkat-peringkat.
☑ Sebiji Vitamin C Shaklee mengandungi 500mg vitamin C. Ia akan dilepaskan sedikit sedikit iaitu 100mg untuk setiap jam.
☑ Sangat bagus kerana vitamin C mudah terhapuskan dalam keadaan tertentu contohnya jika kita stress, berhadapan dengan cuaca panas dll. Maka Vitamin C dalam badan boleh musnah.
☑ Vitamin C merupakan vitamin larut air. Jika terdapat lebihan vitamin C dalam satu-satu masa, badan kita akan bertindak untuk mengeluarkan lebihan ini melalui air kencing. Jadi, dengan formulasi 'sustained release' ini, kandungan vitamin C dalam badan dapat dikekalkan secara berterusan.

2. Kandungan 'Bioflavonoid'
☑ 1 tablet Vitamin C Shaklee, mengandungi 120mg bioflavonoid dan 25% bioflavonoid ini diekstrak daripada kulit buah yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex.
☑ Fungsi vitamin C complex ialah mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C dalam tubuh badan kita serta bertindak sebagai anti-radang, anti-alergi, anti-virus dan juga anti-kanser.
☑ Nutrien yg terdapat bioflavonoid ini tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dan perlu dapatkan dari makanan.

☑ Antara bahan yg boleh menyebabkan bioflavonoid musnah adalah asap rokok!
Jd perokok2 memang memerlukan Vitamin C Shaklee ini

Antara Kebaikan Vitamin C Shaklee :
✔ Membentuk kolagen dalam kulit.
✔ Mencerahkan Kulit
✔ Melambatkan proses penuaan
✔ Menghalang pembentukan pigment yang menyebabkan masalah jeragat.
✔ Meningkatkan sistem imunisasi badan.
✔ Mengurangkan masalah alergi/resdung
✔ Mengatasi masalah gusi berdarah
✔ Dan banyak lagi!!

Pengedar Shaklee Sri Petaling

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿






SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 30% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...