Nuffnang

Monday, August 17, 2015

GLA Complex juga untuk lelaki

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

" cik fa, GLA ni boleh ke lelaki makan? Sebab kebanyakan testimoni hanya untuk perempuan"


GLA Complex BUKAN hanya untuk WANITA
Ramai yang salah angap bahawa GLA hanyalah untuk wanita. Sebenarnya supplement GLA asid linoleik yang sama penting seperti asid amino tidak boleh dihasilkan tubuh manusia, ianya hanya diperoleh dari sumer makanan. Sesuai untuk setiap lapisan umur, lelaki & wanita juga sesuai untuk selepas menopaus dan andropause (menopaus lelaki)

Gla Complex bukan sahaja untuk menyelesaikan masalah hormon wanita, malah lebih dari itu. Kandungan GLA Complex Shaklee terdiri daripada Herba Tradisi yang dipercayai iaitu herba Borage dimana herba ini merupakan kegemaran orang Barat. Borage membantu merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.

Bukan wanita sahaja mengalami masalah hormon. Lelaki juga ada masalah hormon. Jadi dengan pengambilan GLA Complex dapat mengatasi & menyelesaikan masalah hormon bagi kaum adam ni. GLA juga membantu memperbaiki  masalah prostatomegaly dimana GLA memperbaiki masalah prostat lelaki & masalah kerap kencing.


Lelaki juga perlukan GLA Complex kerana GLA Complex mampu bantu :

Memperbaiki Inflamasi Kulit
Ianya mengurangkan inflamasi kulit, ekzema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, kurap. Ianya juga meringankan sakit dan bengkak yang terjadi dari rheumatisma, artritis.

Menghalang kompilasi diabetes
Merendahkan gula dalam darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua. Meringankan kebas dan kesakitan akibat gula dalam darah yang tinggi.

Pelangsingan dan menghalang tambah berat badan
Merendahkan tahap kolestrol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone pada kulit dan otot wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan yang cantik. , menghalang pertambahan berat badan . Ambil semasa perut kosong untuk mengelakkan keasidan hiper.

Menghalang tekanan darah tinggi
Menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelak masalah jantung seperti arteriosklerosis dan myocardial infraction.

Memperbaiki tekstur rambut
Memperbaiki rambut kering dan keguguran rambut

Rujukan : http://www.livestrong.com/article/116289-male-benefits-evening-primrose/

Jadi jawapan untuk soalan diatas tu.. Ya, GLA juga boleh diambil oleh  lelaki. Anda boleh juga dapatkan Set untuk lelaki untuk dapatkan kesihatan yang terbaik. InsyaAllah.



Kebaikan Set Lelaki Shaklee :
✿ Memelihara kesihatan prostat
✿ Mengurangkan keguguran rambut dan menyihatkan kulit
✿ Meningkatkan kecergasan dan kesihatan badan
✿ Memelihara jantung yang sihat
✿ Membantu mengekalkan tekanan darah normal
✿ Mengawal tahap kolestrol yang sihat
✿ Membakar lemak berlebihan

✿✿✿✿✿✿✿✿

Shaklee ID (949399)

SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 30% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...