Nuffnang

Wednesday, August 26, 2015

Cantik & Sihat dengan Vivix Shaklee

Cantik & Sihat dengan Vivix Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Sekarang ni produk anti-penuaan tumbuh bak cendawan. Nak lariskan produk senang je, guna celebriti mesti meletup produk tu. Selalunya guna celebriti-celebriti yang muda, cantik & nama tengah meletup kat pasaran. Target mestilah anak-anak muda yang obses nak cantik. Tapi kalau setakat cantik kat luaran tapi dalaman tak sihat apa guna kan?

Masa muda ni lah nak start semuanya. Kalau nak badan sihat, kulit cantik kena mula dari sekarang. Jangan tunggu dah berumur baru nak obses dengan kecantikkan. Mungkin luaran boleh lah tapi dalaman macam-macam penyakit.

Vivix Shaklee supplement anti penuaan terbaik & terlaris.

Pengedar Shaklee Sri Petaling

" Dia minum Vivix, Cantik betul kulit dia"

Fa dapat whatsapp dari sorang kawan ni. Dia cerita yang kawan bangsa cina dia memang pengamal tegar supplement Shaklee. Sebab itu kawan fa ni terus berminat nak cuba supplement shaklee sebab nampak sendiri perubahan kawan dia ni. Kawan dia hanya fokus pengambilan Vivix Shaklee. Selain supplement dia juga jaga pemakanan & makan makanan yang berkhasiat seperti “kurma cina” yang memang kaya dengan khasiat dan vitamin.

VIVIX merupakan produk anti penuaan terbaik berbanding yang lain kerana Ianya kaya dengan ekstrak resveratrol tulen dimana satu sudu teh Vivix mengandungi 100mg resveratrol. Kandungan resveratrol yang sangat tinggi diperlukan untuk mendapatkan kesan yang memberangsangkan. Diuji secara klinikal dan ujian makmal ini membuktikan yang Vivix mampu melambatkan penuaan sel secara semulajadi.

Khasiat dan Manfaat Vivix Shaklee

  • Menggalak penuaan yg sihat
  • Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung
  • Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
  • Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
  • Mengurangkan insiden bg penyakit nyanyuk
  • Membantu dlm proses penurunan berat badan
  • Menyokong kesihatan mata
  • Meningkatkan kesihatan imum badan
  • Menggalakan kesihatan keseluruhan
Fa still belum boleh nak konsisten VIVIX sebab airis masih menyusu. Ibu menyusu sebenarnya boleh je nak makan vivix ni tapi atas tanggungjawab diri sendiri ya. Hehehe.. Tunggu lah airis putus susu. Kang dah putus susu, adik pulak menyusu. Haiss.. fa konsisten supplement yang lain dulu lah nampaknya. Anda yang boleh makan Vivix ni sila-silalah makan ye. Anda akan rasai perubahan yang menakjubkan pada diri anda. Semuanya dengan izin Allah. InsyaAllah.




✿✿✿✿✿✿✿✿

Shaklee ID (949399)

SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 30% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...