Nuffnang

Tuesday, July 14, 2015

Tampil cantik dengan bentuk badan menawan dengan Set Slimming Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Biasa lah selepas bersalin mesti ambil masa nak turunkan berat badan kan? Lebih-lebih lagi menyusukan anak, makan tak boleh nak sekat-sekat, asik lapar je, dah lapar makan, makan dan makan. Jadi bila masa nak diet? Berapa lama nak dapatkan bentuk badan dan berat macam sebelum mengandung?

Family fa memang keturunan badan besar-besar. Belah ayah, belah mama semua besar-besar tinggi-tinggi. Jadi potensi untuk fa gemuk memang tak mustahil jika fa sendiri tak jaga pemakanan. Tapi dah semulajadi, fa ni memang kuat makan, mustahil lah fa nak berdiet kan? Fa makan tak tengok kalori pon. Makan je selagi sedap, selagi boleh makan. Dari zaman anak dara berat fa jenis yo-yo. Turun naik. Makan banyak naik mendadak. Makan sikit turun lah sikit. Jadi nak taknak fa memang dah biasa makan ubat kurus, teh kurus ape-ape yang untuk kurus fa makan. Sampai lah satu tahap bila dah obses dengan “kurus” fa sampai fa masuk hospital dan suspect anorexia. Jadi selepas tu fa memang berhati-hati untuk kurus.

Masa mengandung, Alhamdullilah fa takada masalah berat mendadak atau obesiti semasa hamil. Konsisten amalkan Set Lengkap Hamil Shaklee banyak membantu fa dan kehamilan fa masa tu. Berat Airis pun cantik je dari bulan ke bulan dalam kandungan. Kalau masa mengandung normal lah ramai ibu-ibu yang hadapi masalah diabetes, baby besar, HB low dan kaki bengkak tapi alhamdullilah masalah tu fa atasi dengan amalkan set hamil lengkap shaklee dan jaga pemakanan fa juga.

Bila masa mengandung tak ada masalah berat badan, jadi potensi untuk nak dapatkan berat idaman jadi mudah. Lebih-lebih lagi kalau kita jaga pemakanan dan amalkan pantang yang betul. Disebabkan fa ni menyusu badan, fa akan kerap lapar, fa cuma pastikan nasi yang fa makan tu, hanya sepingan tu je. Takde takde tambah-tambah. Selalu mama letak nasi penuh sepinggan. Kalau lapar jugak, fa minum segelas ESP dengan susu atau milo. ESP memang buat tahan lapar plus buat susu badan semakin banyak dan pekat. ESP juga memejalkan otot-otot kita supaya nampak lebih anjal takde lah gelebeh sana sini. Sebab itu ESP ada dalam SET SLIMMING SHAKLEE.

Kombinasi ESP+ALFALFA+OMEGA GUARD amat membantu untuk fa dapatkan bentuk badan dan berat idaman fa selepas bersalin. Ketiga-tiga supplement ni punya peranan masing-masing untuk membantu bentuk badan kembali normal dan berat yang ideal.

Sebelum hamil berat fa 70KG (Max)
Semasa Hamil berat fa 80KG
Sekarang berat fa 55KG

Anda pun boleh nak turun berkilo-kilo dengan hanya konsisten amalkan SET SLIMMING SHAKLEE. Anda tak perlu ragu-ragu dengan Set Slimming Shaklee kerana ianya dijamin SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.



Anda mampu miliki SET SLIMMING SHAKLEE ni tanpa berbelanja besar. ALFALFA & LECITHIN merupakan set slimming budget yang berkesan membantu anda tampil cantik dengan bentuk badan idaman.

Raya nanti boleh lah melaram cantik-cantik kan, Takut nak makan banyak masa raya? nak risau apa set slimming shaklee kan ada. Lepas makan lemang rendang ketupat, kuih-kuih manis, air-air manis tu telan je Alfalfa & Lecithin jadi lemak-lemak dan kolestrol tak akan duduk lama dalam badan. Nak lagi bagus, sebelum tidur makan HERB-LAX cuci usus bersih supaya tiada lagi kotoran yang tersumbat yang boleh buat perut buncit dan badan penuh toksin.

Detox - Alfalfa Complex
● Alfalfa mencuci usus dan membuang toksin
● Membantu masalah pencernaan dan penghadaman
● Membantu metabolisma dan similasi makanan
● Mengandungi saponin yang bertindak sebagai serat untukmenyerap kolesterol

Bakar - Lecithin
● Mencegah lemak melekat di dinding membran
● Membantu proses metaboilisma, kolesterol,trgycerides dan lemak darah
● Mencairkan dan memecahkan lemak terutama kolesterol
● Menurunkan total serum kolesterol dan meningkatkan kolesterol baik (HDL)
● Membantu mengawal paras triglycerides
● Mengurangkan lemak yang tersendat di pembuluh-pembuluh darah.

Cuci/bersihkan usus - HerbLax
● Membersihkan najis yang tersekat/ tersimpan lama dlm tubuh
● Merangsang usus utk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut
● Membantu masalah sembelit
● Mengempiskan perut`
● Melawaskan pembuangan air besar
● Memejalkan perut.
● Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membentu masalah sembelit

ESP
● Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%.
● Protien juga sangat penting dalam membantu meningkatkan metabolisma dan perkembangan otot anda, menjaga nafsu makan dan mengelakka badan dari menggeleber.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)

Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak
**HARGA BARU BERKUATKUASA 1APRIL 2015**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...