Nuffnang

Tuesday, July 28, 2015

B-Complex Shaklee supplement harian untuk semua

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Belum terlambat rasanya fa nak share promosi bulan ni yang hanya berbaki beberapa hari je lagi kan? Selain Vivix, B-complex pon tengah promo dengan BELI 3 PERCUMA 1 sepanjang bulan ni. Kenapa anda perlu grab B Complex Shaklee? Sebab B Complex Shaklee berbeza dengan B Complex yang ada dijual dekat farmasi atau mana-mana brand. Specialnya B Complex Shaklee ni kerana sebiji B Complex Shaklee mengandungi 8 komponen penting vitamin B termasuk 100% biotin & asid folik.

Asid Folik (atau Folate) juga dikenali sebagai vitamin B9 sangat diperlukan untuk membina sel-sel baru dalam tubuh. Ia membantu dalam membina DNA yang baru dan membaik-pulih DNA yang rosak dalam sel-sel tubuh. B Complex shaklee juga mudah dihadam, larut air dan tidak menganggu pencernaan


Kelebihan & manfaat utama B Complex Shaklee
✿ Menghasilkan tenaga dan membantu kemampuan berfikir
✿ Mengelakkan penyakit beri-beri
✿ Diperlukan untuk kesihatanmata,kuku,kulit dan rambut
✿ Penting untuk sirkulasi dan fungsi normal sistem saraf
✿ Mencegah Stress
✿ Menguatkan antibodi tubuh dan mencegah anemia
✿ Penting untuk aktiviti sel genetik
✿ Memproses dan membaiki sel-sel darah merah
✿ Diperlukan dalam pembentukan protein asid amino

Siapa yang perlukan B-Complex Shaklee?
1- Mereka yang merancang untuk hamil.
Pengambilan asid folic bersama-sama dengan vitamin B6 dan B12 diperlukan untuk mengelakkan anemia yang boleh mengganggu kesuburan dan mengurangkan risiko kecacatan janin dan kecacatan tiub neutral.

B-Complex Shaklee mengandungi Asid Folik yang membantu dalam proses kesuburan lelaki & wanita. Ia membantu mengurangkan kecacatan kromosom pada sperma lelaki. Ini kerana kecacatan kromosom pada sperma apabila disenyawakan akan menghasilakn janin yang tidak dapat hidup lama.
Bagi wanita pula, Asid Folik penting dalam membantu kematangan telur ovum dan pembentukan placenta dan janin. Digalakkan untuk mengambil b-complex seawal 3-6 bulan sebelum hamil.

2- Ibu-Ibu hamil
Kepentingan pengambilan Asid Folik semasa hamil adalah penting kerana pengambilan asid folik boleh mengurangkan risiko bayi mengalami kecacatan pada tulang belakang (kecacatan tiub neural). Kecacatan tiub neural iaitu spina bifida berlaku apabila saraf di dalam tulang belakang terdedah dan rosak. Selain itu mengurangkan kelahiran pra matang, keguguran dan kekurangan darah (anemia)

3- Mereka yang kurang bertenaga, kerap letih dan lesu
Membantu penghadaman, menukar lemak kerbohidrat dan protien kepada tenaga dan sekaligus mengurangkan masalah keletihan & kelesuan.

4- Migrain dan kerap sakit kepala
Mengandungi B12 (riboflavin) dan B6 (pyridoxine) membantu mengurangkan kesakitan akibat migrain.

5- Legakan kesakitan dan demam selsema
Memastikan kesihatan fungsi saraf sekaligus dapat melegakan sakit kepala, tekanan & insomnia. membantu melegakan kesakitan akibat demam selsema

6- Menaikkan selera makan dan membantu dalam metabolisma badan.
mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting. Ia dapt mengawal kadar metabolisma badan, dan mempertingkatkan kesihatan sistem kardiovaskular.

7- Ibu berpantang, selepas melahirkan dan menyusukan bayi
Lengkap dengan 8 kumpulan Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil dan wajah berseri. B complex juga vitamin anti stress. Jadi bila tiada stress, penghasilan susu lebih baik.

8- Inginkan kulit yang cantik
Vitamin ini mampu membantu kita mengawal tekanan dan memberikan emosi yang lebih stabil. Membantu melembapkan kulit dan memberi perlindungan kepada kulit wajah. Vitamin ini juga membantu mengurangkan kegatalan, alahan dan merah-merah akibat kulit kering.

PROMOSI B-COMPLEX
Beli 3 PERCUMA 1
Bulan ni juga promosi untuk B-Complex Shaklee. Takperlu beli sampai 6 botol, Shaklee tawarkan dengan hanya beli 3 Botol anda akan mendapat 1 botol SECARA PERCUMA!


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)

SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak
**HARGA BARU BERKUATKUASA 1APRIL 2015**


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...