Nuffnang

Wednesday, May 27, 2015

Testimoni Set Slimming : Turun 3kg dengan Alfalfa & Lecithin Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Siapa nak kurus secara sihat angkat tangan! Kenapa fa cakap secara sihat? Kurus secara sihat bermaksud kurus tanpa paksaan atau memudaratkan kesihatan. Fa pernahlah jugak merasa badan gemuk gedempol & keturunan fa semuanya berbadan besar, baik belah mama atau belah ayah. Jadi kalau dah keturunan besar-besar memang kita tak dapat elak untuk berbadan besar.

Benda yang paling menghantui fa lepas kahwin ialah berat badan naik, sebab orang keliling akan cakap lepas kahwin mesti badan naik, tapi tu kenyataan, fakta! Fa naik berkilo-kilo lepas bersalin dan tu salah satu punca tidak subur. Jadi jalan penyelamat fa makan set slimming shaklee sebulan fa turun 3KG.

Tapi semua bergantung pada badan seseorang tu jugak. Ada yang kesan seawal sebulan ada yang paling lama setahun! Tapi jangan sebab tu anda tak Istiqamah makan supplement Shaklee ye. Jangan cepat gaveup! Tengok balik cara pengambilan anda & cara pemakanan & pengambilan air anda dalam sehari. Semua tu berkaitan.


Testimoni fa nak share ni tentang customer yang ambik SET SLIMMING Shaklee dan berjaya turun 3 KG tanpa senaman tetapi pentingkan pengambilan air yang lebih. Kenapa kena minum air lebih? Sebab air perlu untuk memudahkan dan membantu memudahkan badan untuk buang toksik-toksik & lemak-lemak yang dah pecahkan oleh lecithin dan Alfalfa melalui pembuangan air besar atau kecil.

Jom baca ape kelebihan Alfalfa & Lecithin ni.

Alfalfa Complex
● Alfalfa mencuci usus dan membuang toksin
● Membantu masalah pencernaan dan penghadaman
● Membantu metabolisma dan similasi makanan
● Mengandungi saponin yang bertindak sebagai serat untukmenyerap kolesterol

LECITHIN
● Mencegah lemak melekat di dinding membran
● Membantu proses metaboilisma, kolesterol,trgycerides dan lemak darah
● Mencairkan dan memecahkan lemak terutama kolesterol
● Menurunkan total serum kolesterol dan meningkatkan kolesterol baik (HDL)
● Membantu mengawal paras triglycerides
● Mengurangkan lemak yang tersendat di pembuluh-pembuluh darah.

Pentingnya ambil keduanya sekali sebab LECITHIN bertindak memecahkan lemak dan memerangkap lemak dari masuk ke organ-organ badan. Lecithin akan mengapungkan lelemak tersebut dan disinilah ALFALFA memainkan peranan dengan menyingkirkan lelemak yang terapung itu dengan mudah atau dipanggil detox. Sebab itu selepas consume ALFALFA & LECITHIN ni kena minum air yang banyak untuk memudahkan proses detox.

Jadi tunggu apa lagi? Nak dapat result cepat beli sekarang dan start makan sekarang, Raya pun dah nak dekat kan? mesti semua nak figure yang mantap masa raya nanti :)

Oh ye, sebelum terlupa, dengan pembelian minimum produk shaklee & daftar ahli, anda akan dapat FREE sebotol vitalea. Vitalea bagus untuk anda yang nak keep fit sebab bila berdiet, banyak zat & nutrisi akan hilang, jadi Vitalea bantu untuk kembalikan semua zat & nutrisi yang hilang tu. So badan kita akan bertenaga dan tak lesu.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)

Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak
**HARGA BARU BERKUATKUASA 1APRIL 2015**


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...