Nuffnang

Friday, April 3, 2015

Jom breakfast secara sihat dengan CINCH SHAKE SHAKLEE

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Bangun pagi-pagi teringat cinch shake chocolate babah kat dapur. Tapi sayang fa mana boleh minum sebab masih fully breastfeeding sebab kandungan kalori yang sangat rendah dalam cinch tak bagus untuk mommy-mommy yang still breastfeeding.



Bila bancuh segelas untuk babah fa curi-curi gak lah minum sikit - SEDAP!! Rasa macam HOT CHOCOLATE tapi pekat sikit dan tak terlalu manis.
Bancuh pulak dengan fresh milk lagi rasa lemak-lemak menyelerakan.

Cinch Shake ni bagus diambil sekiranya korang tengah berdiet kira macam meal replacement. Lagi mujarab jika mix dengan ESP. Rata-rata yang minum cinch shake ni akan campurkan dengan ESP untuk rasa kenyang yang lebih lama.


Boleh je korang hanya nak minum cinch shake. Blend kan sebiji pisang/ oat / fresh milk minum insyaAllah korang takde dah nak pandang makanan lain. Jangan risau sebab kandungan kalori dalam cinch  rendah, mix dengan pisang pon still tahap kalori yang sihat diambil. Jadi sesuai sangatlah untuk yang tengah berdiet Atkins

CINCH SHAKE MIX dicipta untuk mengantikan nutrisi-nutrisi yang hilang ketika kita berdiet dan membuatkan perut terasa kenyang sekaligus dapat membantu dalam program diet korang.


Cinch Shake Mix diperkaya dengan Cinch Pro iaitu campuran protein ekslusif yang diperkaya dengan asid amino dan leusine.  Ini penting kerana protein diperlukan oleh mereka yang berdiet untuk membina otot dan sekaligus meningkatkan kadar metabolism dan membakar kalori.

Makanan yang berprotein juga dapat menahan dari kelaparan dan mengurangkan pengambilan makanan diantara waktu makan.


Keistimewaan dalam 1 canister Cinch Shake Mix : ◇Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa seperti santapan manis/ pencuci mulut
◇Mengandungi Cinch Pro™ iaitu suatu campuran protein eksklusif yang diperkaya dengan asid amino
◇Diperkaya dengan Leucine™ untuk memelihara otot semasa anda mengurangkan berat badan
◇Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian bagi membolehkan anda berasa puas dan kenyang
◇Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
◇Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga - Sesuai untuk pengidap kencing manis.
◇Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
◇Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan
◇Soya bukan GMO

Kelebihan Cinch Shake Mix
[✔] Menyimpan otot sedia ada dan memelihara otot dari rosak
[✔] Membakar lemak yang tidak diingini
[✔] Mengurangkan inci yang tidak diingini
[✔] Makanan segera untuk mereka yang aktif
[✔] Tinggi kandungan serat dan memberi rasa puas dan kenyang
[✔] Mengandungi nutrisi lengkap untuk memelihara keseluruhan kesihatan
[✔] Diperkaya dengan leucin untuk memelihara otot
[✔] Merupakan meal replacement yang sihat dan mengenyangkan.

Lupakan minuman malt chocolate yang lain dan bertukar kepada Cinch shake perisa chocolate yang sedap dan berkhasiat sebab BULAN NI BELI 4 BOTOL CINCH SHAKE CHOCOLATE/CAFE LATTE... korang hanya bayar untuk 3 botol je, satu botol shaklee bagi FREE! JIMAT sangat.
Untuk peminat coffee boleh cuba perisa CAFE LATTE!


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak
**HARGA BARU BERKUATKUASA 1APRIL 2015**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...