Nuffnang

Sunday, March 8, 2015

Isu GST - SHAKLEE juga tak terkecuali

Assalamualaikum & Salam sejahtera

Haaaa... nak bagitau semua, bulan depan bulan GST! Kenapa pulak fa nak kepoh pasal GST ni sebab Shaklee juga akan ade pertambahan 6% Cukai GST kat keseluruhan produk.

Bulan ni LAST korang nak grab vitamin yang korang selalu makan pada harga biasa pasaran (normal retail price) sebelum awal bulan depan naik 6%.

Pihak kami bukan sengaja naikan harga ye tetapi ini adalah urusan Syarikat Shaklee bagi mengikut undang-undang dan syarat-syarat Kerajaan dan GST.

Contoh mudah...Kalau sebelum ni harga retail ESP = RM150.00... bulan depan naik 6% jadi korang culculate sendiri ye tu belum termasuk postage. Mahal?
Kalau korang terasa mahal... ape kata korang grab ESP sekarang sebab ESP hanya untuk bulan ni beli 2 dapat diskaun 5%. Nak lagi JIMAT kumpul order reramai beli terus PROMO BELI 6 FREE 1 terus dapat FREE MEMBERSHIP. Percayalah ianya berbaloi dari 6% yang korang perlu bayar bulan depan.

Bila dah jadi ahli,kumpul point dan layak dapat BONUS BULANAN dari SHAKLEE. Siapa kate GST tak boleh cari SIDE INCOME :) Nak tahu lebih lagi whasapp je fa k. 

Tapi jangan disebabkan ini korang taknak beli dah Shaklee. Fikir yang terbaik untuk kesihatan korang dan keluarga korang. Pandang yang positif jangan lebihkan negatif YE :)

Ok lastly fa nak share promo untuk bulan ini:


♥ ESP (SOY PROTEIN) - MUST HAVE!!
○ Beli 6 CANISTER anda layak mendapat..
PERCUMA 1 canister (worth RM150 -retail)
PERCUMA KEAHLIAN (worth RM65)
BONUS POINT TERKUMPUL SHAKLEE (T&C)
LAYAK MENDAPAT HARGA AHLI
○ Beli 2 CANISTER anda layak mendapat...
POTONGAN HEBAT 5% bagi setiap canister

♥ ZINC COMPLEX
○ Beli 3 botol anda layak mendapat...
PERCUMA 1 BOTOL (worth RM33.75)

♥ VITALEA FOR CHILDREN
○ Beli 3 botol anda layak mendapat...
PERCUMA 1 BOTOL (worth RM111)

Menarik ke tak menarik? Jadi tunggu ape lagi, ambil HP dan taip SAYA NAK GRAB PROMO dan whatsApp ke 012 3841916 SEKARANG!!!!!!

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...