Nuffnang

Saturday, March 7, 2015

ESP Shaklee - Jangan percaya ESP Shaklee sehingga anda cuba sendiri!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Bulan ESP promo bulan ni berdesup SID dok promo ESP ni kat media sosial. Asal refresh new feed je keluar orang dok promote ESP shaklee. Rimas??

Korang mungkin akan rimas, menyampah, terasa, bengang sebab sepanjang bulan ni korang akan nampak orang bercerita pasal ESP Shaklee ni sampai lah hujung bulan sebab... Sepanjang bulan ni Shaklee offer ESP beli 2 dapat potongan 5%. Selepas ni tak dapat dah harga ni. Lepas ni macam semua sedia maklum ada pertambahan 6% cukai GST. Jadi korang tak dapat dah harga pasaran RM150 tu. Harga jadi 6% lebih mahal.

ESP atau nama panjang dia Energizing Soy Protein ialah protein soya terbaik yang pernah dhasilkan. ESP juga diperbuat dari sumber soya NON GMO (non-Genetically Modified Organism)

Apa itu Non-GMO?
Non GMO atau NON GENETICALLY MODIFIED ialah bahan yang tidak diubahsuai secara GENETIK atau nak lebih faham, bahan yang tidak dicampur dengan bahan kimia yang boleh memudaratkan kesihatan.

Maksud tidak diubah secara genetik kat sini sebagai contoh kalau dulu kita beli tembikai biji tembikai tu warna hitam kan, tapi sekarang biji dia warna putih. Tembikai ni dah disuntik untuk memaksa tembikai tu membesar dengan cepat. Lagi cepat membesar lagi banyak hasil untuk dijual kan? Nampak tak kat sini "paksaan" untuk membesar walaupun usia belum matang.


Bahan kimia yang dimaksudkan seperti baja kimia dan bukan baja organik. Sebab tu kadang-kadang kita makan something tu akan ade kesan sampingan disebabkan baja kimia yang digunakan tu lah.

Berlainan dengan soya yang terdapat dalam ESP. Setiap kacang soya yang digunakan ditanam secara ORGANIK. Start dari pembenihan, suhu, tanah semua dijaga rapi tanpa sebarang bahan kimia ataupun suntikan. Kacang soya Shaklee hanya akan dituai bila sampai satu tahap matang yang standard.

Asid Amino dalam ESP


Badan kita sebenarnya juga menghasilkan Asid Amino  tetapi dikenali sebagai ASID AMINO TIDAK PERLU. Manakala Asid Amino dari sumber lain dan bukan dari badan dikenali sebagai ASID AMINO PERLU.

Setiap 1 asid amino akan menghasilkan jenis protein yang berbeza mengikut keperluan protien dan enzim yang diperlukan oleh tubuh badan. ESP Shaklee mempunyai 9 jenis Asid Amino yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh badan TETAPI sangat diperlukan oleh badan kita.

Kepentingan Protein untuk Badan.


Protein merupakan bahan UTAMA dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Sebab itu sesiapa yang merancang untuk hamil, yang kurang subur tu boleh amalkan minum ESP dari SEKARANG!

Protein juga dikenali sebagai makanan sel. Setiap organ kita perlukan protein. Kekurangan protein akan menyebabkan kelemahan dalam sistem imun tubuh untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan pepejalan otot, perubahan warna rambut, pertumbuhan terbantut, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon dan akhirnya kegagalan fungsi organ dan boleh membawa kepada kematian.

ESP Shaklee diperkaya dengan ISOFLAVON
Kacang soya mengandungi kandungan ISOFLAVON yang tinggi. Isoflavon adalah sebatian kimia yang dipanggil flavonoid dan biasanya ditemui dalam tumbuh-tumbuhan kekacang atau keluarga kacang. Sebatian ini juga dipanggil fitoestrogen, yang bermaksud bahawa mereka adalah produk yang diperolehi tumbuhan yang mempamerkan aktiviti estrogenik yang lemah. Kacang soya dan produk soya banyak diketahui mempunyai peratusan yang tinggi sebatian ini. Isoflavon juga dikenali mempunyai antioksidan dan harta anticarcinogenic.

ESP bukan seperti kebanyakan protein soya yang dicuci menggunakan alkohol TETAPI ESP dicuci menggunakan air untuk mengekalkan isoflavones genistein dan daidzein bagi membekalkan keseluruhan kebaikan soya!

ISOFLAVONE SUPPLEMENTS MAY REDUCE BREAST CANCER RISK

Women taking supplements containing isoflavones may have a lower risk of breast cancer, with high content supplements consistently linked with reduced risk.
Women who used supplements containing isoflavones, including soy, red clover, garlic, and evening primrose, for a period of at least five years were at a 25% lower risk of breast cancer.
"Our findings suggest isoflavones supplements are associated with reduced postmenopausal breast cancer risk," wrote the researchers.
Results suggested that women who took high isoflavone content supplements, a consistent and significant reduction in breast cancer risk was observed (28% risk reduction), and the risk decreased further for longer term use (43% risk reduction when used for one to five years).

*Sumber http://www.vitaenaturals.com/content/isoflavone-supplements-may-reduce-breast-cancer-risk

Jadi jangan takut untuk merasa dan mencuba sendiri KHASIAT dan KEBAIKAN ESP Shaklee ni. ESP Shaklee sememangnya dari sumber yang terbaik, Halal, Selamat, Organik, Tiada perasa dan warna tiruan.

KENAPA ESP SHAKLEE JADI PILIHAN RAMAI?
■ ESP dapat membantu kulit wajah berseri, anjal, mengurangkan freckles dan pigmentasi seperti awet muda
■ ESP membantu memulihkan kedutan dan merangsang regenerasi kulit dan otot.
■ ESP membantu dalam masalah rambut gugur dan beruban.
■ ESP membantu menghilangkan parut jerawat.
■ ESP memberikan tenaga yang berpanjangan juga menjadikan badan lebih cergas, lebih sihat dan kurang letih.
■ ESP membantu memberi rasa kenyang berjam-jam.
■ ESP membantu mengurangkan berat badan.
■ ESP bertindak sebagai MILK BOOSTER, menambahkan penghasilan susu ibu.
■ ESP membantu mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.
■ ESP membantu memulihkan fungsi prostat lelaki- keupayaan menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser dari merebak.
■ ESP membantu mengurangkan gejala tekanan, kemurungan, kebimbangan, ketakutan dll.
■ ESP membantu meningkatkan keupayaan seksual.
■ ESP membantu menganjalkan dan mengembalikan kecantikan payudara.
■ ESP membantu memberikan tenaga kepada ibu hamil dan membantu perkembangan fetus dalam kandungan.

Khasiat ESP

1. Kekal Muda - Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

2. Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

3. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

4. Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan parut.

5. Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

6. Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

7. Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.



TUNGGU APA LAGI?
GRAB SEKARANG!!!
Offer sampai hujung bulan je tau........jangan menangis nanti....

Harga pasaran ESP : RM150
penjimatan untuk bulan ini :-
● Beli 6 Percuma 1
- Free membership
- Free satu canister
- Cash Bonus
- Layak mendapat harga ahli.
● Beli 2 dapatkan potongan sebanyak 5%

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...